Zij en Stijl 2.0 – terug van weggeweest 

Met één druk op de knop gooide ik het online : Zij en Stijl 2.0 , met kriebels in mijn buik geef ik eerlijk toe. Ik hoorde jullie vraagtekens al om me heen ‘Huh?’ ‘Wat?’ ‘Hoe dan?’

Wat kan een beetje rust een mens goed doen zeg.. En dan doel ik niet perse op onze Ibiza trip [die je uitgebreid op Instagram kon volgen], maar vanaf het moment in mei dat ik deelde dat ik zou stoppen met Zij en Stijl. Dat deed ik inderdaad, maar guess what.. Ik heb het schrijven vanaf dag 1 gemist.

Er was niets aan gelogen, ik was er echt even klaar mee omdat ik achter de feiten aan liep. Meer daar over vind je nog steeds in deze post. Dat ik Zij en Stijl online liet staan was niet voor niets, ook Instagram heb ik tot op de dag van vandaag behouden onder deze naam.

Rust dus. Ja dat had ik wel en ineens tijd teveel soms. Dat ik gewoon op de bank kon liggen, hashtag Netflix and chill. Het klinkt echt alsof ik busy bee ten top ben, maar je moet je voorstellen dat ik zo’n type ben tegen het workaholic aan. Mijn job is een VIP-je [very important part] en ik doe er alles voor, ook soms na werktijd en ik vind het nog leuk ook. Dit is al 38 uur en meer en daar kwam Zij en Stijl nog bij, ja hallo.. Dag sociaal leven en nachtrust – niet oké.

Het gemis dus. Wat ik al zei, vanaf dag 1, ondanks ik soms echt genoot van het niks meer hoeven doen. Ik ben er in de afgelopen 5 maanden [terwijl ik dit typ, denk ik : whut, 5 maanden? Nog maar 3 tot kerst, oke dit gaat te fur] achter gekomen dat schrijven echt een uitlaatklep is. Ik wil herinneringen delen, mijn mening uiten en een herkenbaar platform slash inspiratiebron zijn voor anderen.

Wat ik al een beetje wist en nog sterker naar boven kwam is dat ik niet het type blogger ben dat dagelijks koffie drinkt in hippe tentjes, gehuld ben in de mooiste outfits [geloof me, ik heb soms al struggles met mijn eigen kledingkast] en healthy fruit met zaden-bowls eet in de nieuwste hotspots. Ik ben het verre van, maar als ik dan in een leuke hotspot ben waar ik zelf blij van word en vind dat het ontdekt moet worden of toffe schoenen aan heb waar niet half Instagram op loopt.. Ja, dan deel ik het!

Genoeg momenten in mijn drukke hoofd waarop ik dacht : het moet toch ergens in mijn planning passen. Ik kreeg er ooit energie van, het is ontstaan vanuit een passie en gegroeid tot grote liefde, mag ik dat alsjeblieft terug?

En dan staat er ineens een plan de campagne in de notities van je iPhone 5s, uit de losse pols getypt.. Ofja, met twee duimen eigenlijk. Zij en Stijl 2.0 staat voor herkenbare struggles, de trends door mijn bril en persoonlijke ervaringen. En dat elke week op woensdag. Een concept in een nieuwe, goed geplande blazer [mijn vertaling voor iets in een nieuw jasje steken] – you are allowed to change.

9 gedachten over “Zij en Stijl 2.0 – terug van weggeweest 

Geef een reactie

