Fashion FriYAY | goed verpakt voor de lente

De lente is officieel begonnen, al leek het daar niet echt op begin deze week. Het is ook nooit goed bij ons Nederlanders, maar laten we vooral niet klagen en juist genieten van elke zonnestraal die we krijgen. Het straatbeeld verandert ook tot mijn verbazing, want ja hoor.. de eerste korte broeken en teenslippers zijn gespot. Mensen, het is een graad of 13/14, dat zonnetje is fijn.. op een terras, uit de wind.

Wat de lente met mij doet? Los van het feit dat ook ik bij de eerste de beste zonnestraal mijn zonnebril tevoorschijn haal, heb ik altijd zin om mijn kast op te ruimen. Wat zit er in, wat kan er uit met als gevolg een georganiseerd overzicht waar nieuwe ideeën uit ontstaan.

Afgelopen dinsdag was het date-time met mijn mama en hiervoor heb ik een blazer en pantalon in gedachten met allebei een print, wel in dezelfde kleuren. Ik denk dat het tof staat. De leopard print is al een tijdje een musthave en naast mijn nieuweling de skinny [ Instagram] is mijn pantalon nog steeds favoriet. Daaroverheen gaat de gestreepte oversized blazer [best SALE buy ever], er ontstaat een pak. En ik hou echt van de suit-trend voor vrouwen. Om de basis rustig te houden kies ik een witte ‘seventies babe’ tee [not born at the seventies maar ach..] en ‘prodent‘ witte sneakers.

Witte sneakers zijn simpelweg de beste [ook al moet je altijd wennen aan het feit dat ze zo wit zijn] ze matchen met elke look of lichten je outfit op. Zoals bij mij, een redelijk donker geheel met accenten in de tee en plateau sneakers! Suit on top. Tip : past een sneaker niet voor jou gelegenheid, kies dan voor de loafer.

6 gedachten over “Fashion FriYAY | goed verpakt voor de lente

Geef een reactie

