Fashion FriYAY | KEES in huis

Als ik afgelopen woensdag thuiskom vind ik een briefje van PostNL. Shocking, er ligt weer een pakketje bij de buren. Ik ben onze buren eeuwig dankbaar voor hun ‘steeds-maar-weer-pakketjes-van-anderen-aannemen‘. Na het eten bel ik aan en met een soort van ‘ja, daar ben ik weer, voor een pakketje’ krijg ik een platte, grote doos van de buurman en ik krijg te horen dat het echt oké is.

What’s in het box?
Als de doos opengaat kijk ik eerst tegen papier aan, je bent simpelweg mooi ingepakt en je hebt ook al een naam gekregen. KEES lees ik, kort maar krachtig. Nog een man in huis, wat zal dat brengen? Je leren uiterlijk is licht bewerkt en in combinatie met de kleur camel maakt het je stoer. Daarbij biedt je een vrouw de volledige ruimte en pas je je volledig aan aan haar garderobe. Wat wil een vrouw nog meer? Ik word blij van KEES.

Voor wie het nog niet door had, KEES is mijn nieuwe leather bag. Afgelopen maandag deed ik een interview met het brein achter KEES. Zoals ik al zei past KEES zich perfect aan aan de garderobe van elke vrouw, als een kameleon. Voor vandaag een perfecte match met mijn oversized denim shirt en leopard skinny, KEES voelt zich thuis.

10 gedachten over “Fashion FriYAY | KEES in huis

Geef een reactie

