Fashion FriYAY | 8x knits om de winter door te komen

4, 1, -1, 2, -6.. Of het lotto getallen zijn? Nee, het is de weersverwachting van deze week. Winter has arrived ladies! En dan die regen, wind, hagel. Koud! Vooral in de namiddag op het werk in je meest stylish look, deur open voor de klanten. Het liefst doe ik 5 truien over elkaar aan. Ik heb zelfs m’n slaapzak alweer van zolder gehaald. Niet voor in de winkel natuurlijk, voor m’n wandeling van en naar de bushalte. Slaapzak, ik zal hem even verklaren : mijn warmste jas en waterafstotend. Vooral functioneel. Niet sexy, not at all.

Anyway : time for knits! Ik heb de mooiste voor je opgezocht, SALE-proof en heb ze voor je onderverdeeld in ‘ze-kunnen-zo-in-je-koffer-voor-een-ski-vakantie‘ en ‘I’m-walking-down-the-street-met-een-nieuwe-knit-aan‘.

#1. ‘ze-kunnen-zo-in-je-koffer-voor-een-ski-vakantie’

Nordic prints, felle kleuren, turtlenecks en strepen. Vraag me niet waarom, maar hier krijg ik echt een wintervakantie-gevoel bij. Denk er een kampvuurtje bij, gluhwein en zo’n beanie met een pluche bol erop. 

Shop : Scotch & Soda

#2. ‘i’m-walking-down-the-street-met-een-nieuwe-knit-aan’

Een combinatie van groen, roze en geel? The citygirl can handle this. Ik denk ook meteen aan plissé skirts die met deze knits gecombineerd worden. Of juist een culotte. Deze knits kunnen het begin zijn van een fashion-statement of.. je combineert hem fijn met een denim. 

Shop : H&M

Ben jij een SALE-shopper? En wat is jou favoriete knit?

8 gedachten over “Fashion FriYAY | 8x knits om de winter door te komen

Geef een reactie

