Mondays Mood | de meest populaire posts uit 2016

HAPPY NEW YEAR!
Het was me een jaar wel zeg *bedenk ik me terwijl ik mijn kopje koffie naar binnen slurp*, met veel veranderingen en hoogtepunten zowel persoonlijk als voor Zij en Stijl. Ik wil voorop stellen dat ik blij ben met jou als lezer/volger, dat mijn content inspirerend werkt en dat je de tijd neemt om feedback te geven. Dank!

Wat eerder dit jaar (eh, vorig jaar dus. 2016.) bekend werd is dat ik simpelweg minder tijd heb voor Zij en Stijl, waardoor ik mijn blogplanning bleef veranderen. Het fulltime-job verhaal in combinatie met ‘dit is mijn passie, mijn toekomst’ schuift het schrijven iets op de achtergrond. Zij en Stijl is dan wel zo gegroeid dat ook daar een grote liefde is voor ontstaan, ik zou niet zomaar kunnen stoppen. Ik besloot de post thema’s Mondays Mood en Fashion FriYAY aan te houden. Dit werkt goed kan ik je vertellen, het geeft en rust en structuur.

Als ik een top 4 bekijk van mijn meest gelezen posts zie ik dat de Mondays Mood het meest populair is. Dit zijn ‘wat-maak-ik-mee‘ , ‘issues‘ , ‘personal‘-stories en duidelijk herkenbaar voor jullie. Als 4e is geëindigd : Scotch Secrets | 3x je sweatdress dragen, waarin ik meerdere looks laat zien met één item en daarmee draagbaar voor meerdere stijlen.

TOP 4
Personal Story | zij die altijd zo nuchter is

Mondays Mood | de eeuwige maat 38

Mondays mood | waarom ik een blog break had

Scotch Secrets | 3x je sweatdress dragen

Het zijn de posts die ik het leukst vind om te maken, posts met een doel. Die niet één type vrouw bereikt maar meer vrouwen aan het denken zet of kledingkasten op z’n kop laat zetten. Let’s write, inspire and share!

2 gedachten over “Mondays Mood | de meest populaire posts uit 2016

Geef een reactie

