Mondays Mood | hoe kom ik aan de naam Zij en Stijl + giveaway  

Zij en Stijl, hoe kom je eigenlijk aan die naam? Een vraag die vaak gesteld wordt en waarvan ik verwacht dat er vooroordelen door ontstaan. Zij kan iedereen wel verklaren, maar Stijl? Je vind dat je een goede stijl hebt en dus het ultieme voorbeeld bent voor iedereen? What about no!

Wat is Stijl eigenlijk? Iets wat je aanneemt..? Iets wat je krijgt..? Iets wat je hebt..? Voor mij is het de manier waarop je iets draagt. Ik ben gevoelig voor items die on trend zijn, hoe ik ze draag bepaal ik zelf. Oversized items bijvoorbeeld, zo niet vrouwelijk misschien. Draag er een wollen coat overheen en je hebt je feminine terug. Zo creëer je bepaalde beelden wat jou typeert, jou stijl.

Ik zeg altijd : Zij en Stijl, een breed begrip. Inspiratie en ideeën via mijn platform kunnen ervoor zorgen dat een Stijl wordt uitgebreid. Dat is mijn passie, dat is een doel.

Nog een voorbeeld : de choker necklace (je weet wel, dat leren ‘Spice Girl’ bandje om je nek die inmiddels in alle varianten verkrijgbaar zijn). Er zijn meiden die zeggen ‘no way dat ik back to the nineties ga’. Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte dat heb ik al eens gedragen, hoeft niet nog een keer. Zoals ik al eerder zei, ik ben gevoelig voor on trend items en dus ook de choker necklace. Als ik aan de necklace denk zie ik : highwaist denims, croptops, off-shoulder tops (strak ofcourse), laag uitgesneden shirts. Een bepaald type vrouw. Niet voor mij weggelegd. De choker necklace zou ik juist combineren met een retro inspired top, oversized knit, een witte blouse, denim on denim. Juist, iets anders. Mijn stijl.

Ik ben benieuwd naar jou stijl en mag in samenwerking met Choke on it 3 choker necklaces [zwart, goud & rood] weggeven. De vraag is.. Hoe combineer jij hem? Laat het weten in een reactie hieronder of via Facebook!

14 gedachtes over “Mondays Mood | hoe kom ik aan de naam Zij en Stijl + giveaway  

  1. Ik draag een zwarte choker het liefst met lichte kleuren zoals lichtroze of licht blauw en kleurtjes graag met wit of zwarte kleuren. Ik heb een super leuke bordeaurode trui met allemaal goude sterretjes, die sterretjes heb ik er zelf op genaaid, daarbij zou ik dus bijvoorbeeld een zwarte choker dragen of een zwarte choker met een klein goud sterretje er aan ofzo…

    Liked by 1 persoon

  2. Ik combineer chokers met al mijn kleding: jurkjes, crop tops of juist met een casual trui. Het maakt niet uit! Bij een velvet top ga ik voor een meer basic choker, bij zwarte jurkjes kies ik vaak voor een choker van kant…
    De chokers van Choke on it zijn trouwens echt super!

    Liked by 1 persoon

  3. Mijn eerste reactie op de choker was precies zo; No way dat ik dat ding ooit opnieuw om mijn nek heen doe! En toen kwamen er steeds leukere soorten op de markt en kreeg ik er steeds meer mee. Ik ben ook erg trendgevoelig, maar het moet wel echt bij mij passen!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

