Fashion FriYAY | aaibaar voor een zacht prijsje 

Deze winter mag voor altijd blijven.. Droog, 7 á 8 graden, een flauw zonnetje tussendoor. Perfect! Vooral omdat mijn favoriete coat dan mee op pad mag. Ik schijn iets weg te hebben van Macklemore als ik mijn favoriet aan heb : ‘wauw, Macklemore-style is going on here‘ liet een collega mij vorige week weten. O my god, is dat goed of slecht dacht ik nog. Macklemore is tof, het compliment steek ik in mijn coin-pocket. Al enig idee wat voor een jas het zou kunnen zijn?

Ik kocht hem twee jaar geleden, na verstandig lang nadenken moet ik zeggen, bij Costes. Een SALE-koopje, aaibaar en zacht van prijs. Dubbel geluk. De fit is oversized, fijn voor al mijn lagen die ik er onder draag. Tot op de dag van vandaag nog steeds veel complimenten en ‘blikken’. Niet geheel onbelangrijk : ik vind hem zelf ook nog mooi.

Daar gingen we dan, een middagje Sonsbeek park, op zo’n fijne winterdag die ik bovenaan beschrijf. Ik heb een shirt aan, de trui van le boyfriend (die allang ge-owned is) eroverheen, een slimfit boyfriend denim en sneakers. Hier past maar één jas bij : de fake fur. Over mijn bad hair trek ik een beanie en ik ben meer dan ready voor een wandeling!

4 gedachten over “Fashion FriYAY | aaibaar voor een zacht prijsje 

Geef een reactie

