Fashion FriYAY | als je van goud houd 

Gouden sieraden, je houdt ervan of niet. Het is een trend, je doet er aan mee of niet. Als ik aan gouden sieraden denk, denk ik aan mijn oma. Haar vingers bezaaid met goudmijntjes, het heeft iets luxueus en waardevols. Een reden waarom ik rond deze tijd van het jaar sneller kies voor gouden sieraden, een extra shine-effect voor je outfit.

Zie je jezelf al zitten aan het kerstdiner? Een mooie glitterjurk of juist een top met rok.. Je panty aan (die je na het eten weer zo snel mogelijk uit wil doen, zit lang niet zo lekker), pumps eronder gehuld in glittersokken. Dan heb je zin om je mooiste sieraden uit je verzameling te dragen. Herken je dat? Één ding is zeker : over twee weken zit je er zo bij. Ik ben benieuwd naar jullie partyproof looks, die van mij blijft nog even een verrassing.

Waar ik me momenteel het fijnst in voel, op meestal vrije lazy dagen : grote truien, grote jassen (grote tassen).. Alles net even met wat meer ruimte. Daarover volgende keer meer! Ook je casual look is ‘up-te-graden’ met gouden sieraden. Denk aan een knit, in mijn voorbeeld oranje van kleur ; door gouden sieraden hiermee te combineren verliest het sneller zijn ‘luxe look‘, ze kleuren mee met de knit maar heeft wel net dat shine-effect. Simpelweg een touch of gold. Preppy shirt eronder, stoere beanie als kers op de taart. Zoals je misschien al wist : love to play with styles! En daarbij een goed alternatief om je goudmijntjes door te dragen.

Je kunt je eigen goudmijntjes (of andere LUZ sieraden) nu shoppen met korting. Check Sacha, gebruik bij het afrekenen code Zij en Stijl en ontvang 20% korting!

6 gedachten over “Fashion FriYAY | als je van goud houd 

Geef een reactie

