Fashion FriYAY | low-budget kadootjes shoppen 

Terwijl ik al kerstproof ben.. daarmee bedoel ik echt alle kadootjes binnen en de kerstboom die staat te shinen (le boyfriend heeft me overgehaald), is de kans groot dat je dit weekend Sinterklaas viert. Ik heb het afgelopen dinsdag al gevierd (sinds tijden) met mijn collega’s, the Scotch Family en het welbekende dobbelspel. Te leuk, ook de pret vooraf, om voor een klein budget de leukste (en gekste) kadootjes te shoppen.

Zocht jij nou nog net dat ene kadootje voor pakjesavond? Shoppen onder de €10,00.. Hoe dan? Ik help je met last minute inspiratie. Ook al ben je Sinter-ready, voor de kerst kan je je wishlist ook fijn aanvullen met deze tips!

De kado’s zijn op basis van mijn eigen favorieten : ‘wat vraag ik graag als mijn wishlist wordt ingevuld?’ Voorop gesteld, ik vind het elk jaar weer lastig.. ik heb toch alles al? Ja, ik kan nu een heel cliché verhaal gaan ophangen over geluk, liefde en rijkdom, ga ik niet doen, maar at the end is het toch zo. Wie het kleine niet eert… Dus. De wishlist. Dit zijn vaak items waar ik zelf geen geld meer aan wil uitgeven. Waarvoor ik een soort van verbod op heb van mezelf. Items die ik al wel heb, zoals sieraden of accessoires voor in huis, maar leuk vind voor de afwisseling of net die paar oorbellen voor die ene top.

GET INSPIRED – VEERTIEN KADO’S ONDER DE €10



Alle items shop je bij H&M. Ik kies bewust voor één store in deze post, alles onder één dak shoppen is in de december-gekte het meest ideaal.

En na maandag speel ik zelf voor Kerstvrouw, hou mijn social media in de gaten (Facebook & Instagram)!

4 gedachten over “Fashion FriYAY | low-budget kadootjes shoppen 

Geef een reactie

