Fashion FriYAY | geen corset maar een bralette 

De dagen dat H&M zijn magazine weer door het land verspreid, zijn één van de gevaarlijkste dagen. Er gaat namelijk nooit een dag voorbij dat ik er niet inkijk en dat ik iets niet leuk vind.. Sterker nog, daardoor koop ik juist sneller online dan dat ik de winkel bezoek. Op één voorwaarde : een leuke kortingscode en/of gratis verzendkosten. Anders ben ik een dief van mijn eigen portemonnee.

The party edit‘ werd geleverd en stond vol met glitters, pailetten, metallics.. Onder het genot van een wijntje liet ik elke bladzijde in m’n gedachten in een winkelmandje verdwijnen. Waar ik altijd wel op let is dat ik items bestel die betaalbaar zijn en die een toegevoegde waarde zijn : ‘ga ik er echt wat mee doen of wil ik het alleen hebben?’. Ik werk fulltime wat betekent een fulltime Maison-garderobe. Shoppen bij andere winkels komt zelden voor.

Ik bestel een metallic, lange rok voor aan het kerstdiner.. Een zwarte knit om de rok ook buiten de feestdagen te stylen (of voor een casual denim day) en een bralette. Ja dat laatste is wel een dingetje hoor, een ‘uitprobeersel’ vooral. Hoe ga ik het combineren?

Als ik kijk op Pinterest zie ik mooie, strakke six-packjes gehuld in high waist skinny’s met een bralette en een transparante top er overheen. Uhuh, not for me! Verderop oversized, boat-neck knits en half open gedragen shirts waar een klein stukje van de bralette te zien is. Dat bevalt me meer, ik hou hem.

Thuis probeer ik de Pinterest-opties uit met m’n eigen garderobe. Wit shirt – check, oversized knit – ja, maar niet één waarbij de bralette te zien is, oversized tee – check en onverwachts maar leuk ; de slim fit kol – check. Wat denken jullie? Happy Black Friday!

4 gedachten over “Fashion FriYAY | geen corset maar een bralette 

Geef een reactie

