Fashion FriYAY | de jas van le boyfriend

In de post 3x je brogues dragen kreeg ik veel positieve reacties op de jas die ik draag in de eerste look. Al gauw werd het duidelijk.. De jas verdient een eigen post.

Toen ik ‘3x je brogues dragen’ aan het voorbereiden was in de zin van looks bedenken bij de schoenen, miste ik een item voor over het pied-de-poule-jurkje. Of ja, een item, meer een kleur. Mijn eigen kledingkast is inmiddels 10x doorgespit als ik de oplossing zie hangen.. In de kast van le boyfriend. Als ik opgetut en wel klaar ben om voor de camera te gaan staan moet hij al lachen ‘hey, dat is mijn jas’. De week erna vliegt hij naar Singapore voor het werk en de camel coat blijft thuis. Zonde om hem te laten hangen, ik neem hem mee op avontuur.

De jas is natuurlijk wat groot, maar juist dat zit heerlijk. Al trek ik 5 lagen over elkaar, de jas past nog steeds en het ziet er ook comfortabel uit (niet geheel onbelangrijk). Ondanks de fit, details, die duidelijk zeggen : ‘classy-man-in-pak-coat’, kan de jas zeker door voor unisex. In deze post draag ik hem met een all black look : grove knit, leren broek en studded boots. Een wollen coat in een totaal andere kleur laat je outfit in dit geval juist opvallen.

Dat ik in zijn kledingkast neus, zijn items graag draag is eigenlijk alleen maar een compliment voor hem : hij heeft een goede smaak en stijl. Doen jullie dit ook?

6 gedachten over “Fashion FriYAY | de jas van le boyfriend

  1. Aaah wat leuk deze look! Vind die jas je ook prachtig staan die kleur past mooi bij je!
    Hier jat ik wel vaak even een shirt uit mijn vriend zen kast:P Alsof je niet genoeg hebt uhuhh haha!

    Fijn weekend meis! XX

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

