Mondays Mood | waarom ik een blog-break had

Het is je opgevallen (of helemaal niet), maar het was nogal stil rondom mijn blog. Heul stil. Ineens was daar het moment waarop ik dacht : ‘what am I doing?’. Het gevoel dat je ideeën genoeg hebt, maar geen idee hebt wanneer je het moet uitvoeren. Herkenbaar? Het was voor mij de druppel om alles even van een afstandje te bekijken.

Zij en Stijl is in mei 2014 ontstaan en geboren uit passie. Passie voor schrijven vooral, want believe me, ook ik heb niet altijd de beste modetips voor jullie klaar liggen. Posts schrijven waar mensen zich in kunnen herkennen, dat het gelezen wordt alsof ik het aan ze vertel en wellicht de nodige inspiratie mee kan geven en delen. Dat moest Zij en Stijl uitstralen, dat vind ik tof. Een breed begrip dus. De focus ligt dan op 3 a 4x per week posten, maar ik merk al snel dat het niet realistisch is aangezien ik ook fulltime werk. Je merkt dat je de focus verliest en loopt achter de feiten aan.

Nu liep hier ik weer tegenaan, alleen nu ietsje harder. Ik werk min. 38 uur (zoals jullie weten) bij Scotch&Soda en ook na werktijd steek ik hier de nodige uurtjes in. Ideeen die ik heb (en voordat ik ze vergeet) wil ik uitwerken, meetings wil (en moet) ik voorbereiden. Dit is defenitely nr. 1, dat is een feit! Daarna volgt mijn huisje-boompje-hubby, familie, vriendinnen en relaxing-time. Bloggen valt onder relaxing-time, of ja viel. De afgelopen tijd was het alles behalve relax. Ik moest en zou presteren, posts online zetten. En dat allemaal in een tijdsbestek wat totaal niet te doen is, bloggen werd een last.

Goed om dus even afstand te nemen, relaxing-time relax laten zijn en een ‘plan de campagne’ te bedenken om weer mijn focus en passie terug te brengen naar waar het was : bloggen omdat het leuk is. En de oplossing is hier *tromgeroffel*.. Jullie kunnen vanaf nu elke maandag en vrijdag een post verwachten met op maandag de oude, vertrouwde ‘Mondays Mood‘ met een persoonlijke update, ervaring, gebeurtenis en op vrijdag is er een ‘Fashion Friyay‘ met outfits, inspiratie en mode-updates.

OK, GO! See you on Friday.

7 gedachten over “Mondays Mood | waarom ik een blog-break had

Geef een reactie

