Fashion FriYAY | de herfst is een feestje

Het eerste wat ik dacht toen ik vorige week donderdag op Schiphol aankwam : KOUD! In m’n fancy fuchsia broek, dunne blouse en spijkerjack liep ik met m’n koffertje richting de uitgang (le boyfriend zelfs enthousiast in z’n korte broek). We zijn er weer.. Op dat ene punt aangekomen.. Waar we het hele jaar tegenop zien.. Die najaarsjas moet aan!

Nu ben ik niet zo’n tegenstander van het najaar (in dit geval wel omdat het klimaatverschil groot was), ik vind het heerlijk om laagjes te dragen. En alles kan ook dit najaar, dus ja who cares als ik : strepen over stippen draag met een leopard-laagje extra? Over de trends volgende week meer, eerst moet die jas aan.

De beste tijd om je winterjas te kopen is.. NU! Het begint langzaam kouder te worden, de leukste modellen shinen in de winkel en alle maten zijn nog beschikbaar. Nog, dus. Het is simpelweg een feit. Ik daarentegen ben een slechte winterjas-koper, ik probeer zo lang mogelijk ‘dunne’ overgangs-jassen en grove vesten te dragen. En dat is voor nu ook perfect.

Mijn festival-inspired jacket van Maison Scotch is favoriet. De halflange lengte, kleur en badges zijn een feestje voor de herfst. De iets oversized fit is handig met de vele laagjes die ik er straks onder ga dragen.

Dit jasje is helaas niet meer verkrijgbaar, ik zocht 4 alternatieven voor je op :
+ Army jacket
+ Denim jacket
+ Bomber jacket
+ Velvet bomber jacket

9 gedachtes over “Fashion FriYAY | de herfst is een feestje

  1. Oh ik vertrek dit weekend en ik hou mijn hartje al vast voor als ik terug kom.
    Enkele jaren terug was het nog erger. Toen trok ik in november nog een keertje naar de zon en bij terugkomst was het hier aan het stormen. Ik wist niet waar kruipen van de koude en het barre slechte weer haha.

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Fashion FriYAY | 18x je winterjas upgraden | Zij en Stijl

Geef een reactie

