To do on Tuesday | verrassing in eigen stad 

Wat een fijne nazomer hebben we (zo tussen de zomerse buien door).. Wie had verwacht dat we in september nog in onze ‘korte hose’ zouden lopen? Stiekem ben ik al lang en breed bezig met het verzamelen van m’n najaarscollectie, ik hou echt van alle upcoming trends.. Maar dat is voor later. We gaan nog even genieten van een Hollands (en over twee weken Spaans) zonnetje.

Ik vraag me soms af wat toeristen in Arnhem doen. Prima natuur, prima centrum, goede historie.. Maar verder? Misschien denkt iedereen dat van z’n eigen stad. ‘Iets leuks doen’ zoeken we dan ook vaak verder dan ons eigen stadje. Voor een zomeravond zijn de terrasjes aan de Rijnkade in Arnhem wel een aanrader, met Rosés beach in het bijzonder. Op een strandje, midden in de stad en niet ver van huis. Ideaal! Je kijkt uit op de stadsblokken, wat je misschien kent van Free Your Mind festival of food-festival de Luie Hond. Vanaf Rosés gaat er een pontje naar de stadsblokken en vind daar een bosrijke omgeving wat uitkomt op een strandje. Het is wat klein, heerlijk rustig en als je niet meer weet hoe je op je handdoekje moet liggen kan je aan de wandel en drink je een kopje koffie bij zomerpaviljoen Stadsblokkenwerf wat is opgebouwd en draaiende wordt gehouden door vrijwilligers. Aan alles is gedacht en dat in Arnhem.

Afgelopen woensdag, een dag van 27 graden, een dag dat ik mijn nieuwe gestreepte top aan kon met denim short en slippers (hi, vakantiemood), was een goede dag om dit strandje en zijn omgeving te ontdekken.


Top OTTO – Short LEVI’S – Bril POLETTE

De top had ik besteld om direct in m’n koffer te stoppen maar hij is te leuk om niet te dragen. Eigenlijk is het een korte top, met knoopsluiting ter hoogte van je navel, ‘hallo soort van croptop’. Ik heb een maat groter besteld dan ik normaal draag in het kader van ‘hallo, ik ben geen 16 meer en alles moet ietsje ruimer en langer zijn’. Door het te dragen met een highwaist short (ook tof met een maxi skirt/palazzo pants) maak je de look al minder sweet sixteen

Wat vind je? Geniet van het mooie weer deze week.. 

2 gedachtes over “To do on Tuesday | verrassing in eigen stad 

Geef een reactie

