Scotch Secrets #7 | 3x je sweatdress dragen

Een zonnige morgen, de deur open en een kopje koffie in m’n hand.. Deze ochtenden zijn zeldzaam. Niet omdat ik zo weinig vrij ben, maar omdat de zomer alle landen kan vinden maar Nederland blijft een lastige kwestie. Hooguit een dag of 2, dan is het wel weer klaar. De langste dag is zelfs al geweest, we maken ons klaar voor een lange herfst, want hey.. Vorige week 15 graden met regen? Dat is pas echt een definitie van herfst!

Een aantal weken geleden kocht ik een sweatdress bij Scotch & Soda, een item die al een tijdje op m’n wishlist stond (samen met 100 andere items). Een item waar je niet bij na hoeft te denken, je trekt het aan en GO! De dress is onderdeel van onze Home Alone collectie, waar comfortabel centraal staat. Grote sweaters, fijne sweatpants en t-shirts waar zijde in zit.. Zoals ik al zei : comfortabel!

Met het wisselende weer creëerde ik drie looks met de sweatdress, zodat hij ‘ready to wear now’ is maar ook straks als we wegwaaien bij windkracht 10 (alsof we er aan willen denken, zie het als ‘een goede voorbereiding is het halve werk’).

BARE LEGS
De eerste look is voor nu, met blote benen, waar je niet bij na hoeft te denken. Op het werk draag ik er sneakers onder en als ik savonds nog een afterwork-borrel heb vervang ik sneakers voor m’n nieuwste studded boots!


LEATHERLOOK
Dit is een look die je makkelijk creëert als blote benen te koud worden. De mix van materialen vind ik heel tof, een nonchalante sweatdress met een leerlook-legging (of broek), juist dat glansje zorgt voor iets extra’s. Met sneakers en een bandana versterk je de comfortabele kant van de dress.

DENIM
Een stevige denim zorgt dat je lekker warm blijft, daarbij is het stoer om dit te combineren met een oversized sweatdress. Zet de dress iets hoger op je heupen zodat je meer een sweater ziet of laat hem er los overheen hangen en draag er hakken bij. Play with styles!

Wat vind je? Hoort de sweatdress ook thuis in jou kast? Go get it!

14 gedachten over “Scotch Secrets #7 | 3x je sweatdress dragen

Geef een reactie

