What to wear on Wednesday | hoe je de zomer perfect met herfst combineert 

Afgelopen maandag was mijn eerste vrije dag weer na 6 dagen werken. Wat doe je dan? Alles in die ene dag proppen natuurlijk. Ik hou mijn Instagram-story aardig bij, vind het zelfs leuker dan snapchat, dus waarschijnlijk heb je me wel voorbij zien komen met een emmer sop en boodschappentassen. Ook had ik een coffee-date met Carmen van de blog Carmen Mattijssen. Elkaar even live ontmoeten is altijd leuk aangezien je dezelfde passie deelt. Na een uitgebreide coffee/tosti-date gingen we foto’s maken in ons mooie Arnhem.

De jurk die ik droeg bestelde ik onlangs bij OTTO, één en al herfstkleuren. Love it! Dat hij aangesloten is, dat was dan wel weer een dingetje.. Ik kies bij Scotch&Soda bijna altijd voor een maatje groter, zodat het vooral comfortabel zit en ietsje ruimer voor de streetstyle look (in my opinion). Anyway, deze jurk was dat dus niet. Kuitlengte, lange mouw en tussen alle herfstkleuren is er een draadje wit te vinden. Ik besloot er witte sneakers onder te dragen, eyecatcher-gevoelig. In combinatie met blote benen kan dit prima voor een Hollandse inbetween dag (dan weer zon, dan weer regen)!


De schipperspet is mijn ware held op dagen dat ik een bad hairday heb maar bij deze look helpt hij de combinatie stoer/vrouwelijk te versterken. 

Wat vinden jullie van deze look? Welke schoenen zou jij erbij dragen?

4 gedachten over “What to wear on Wednesday | hoe je de zomer perfect met herfst combineert 

Geef een reactie

