Mondays Mood | Woah, we’re going to Ibiza

De kogel is door de kerk, we gaan toch op vakantie. Alsof dat zo’n issue is, niet echt maar toch ook wel.. Misschien ben ik teveel van de oude stempel en als er grote uitgaven zijn gedaan (lees : een huis gekocht, ingericht inclusief tuin) moet de hand op de knip en gaan we lekker sparen. Ik word daar althans heel blij van. Le boyfriend ook, maar nog blijer wordt hij van een andere omgeving als we straks 3 weken vakantie hebben. True, moet ik hem gelijk in geven maar toch ben ik dan zo eigenwijs om wel zo’n budget mogelijke vakantie te boeken. Hiermee bedoel ik niet het beknibbelen op het eten en drinken, maar het verblijf. So we did! We verblijven 3 dagen in een Hostel in Barcelona, dat is vooral thuiskomen en onze hotspots weer bezoeken. Fietsen huren, naar het park, smoothies drinken op het strand, rondstruinen op de Ramblas, tapas bij La Boqueria om vervolgens door te vliegen naar Ibiza voor 7 dagen waar ons het relaxte deel van onze vakantie wacht.

Ibiza, een trend op het moment maar totaal nieuw voor ons. Met een beetje rondvraag in onze vrienden -en kennissenkring begrepen we al gauw waar we niet moeten verblijven als we niet voor de feestjes komen. Een auto huren is bijna een must als je het eiland wilt ontdekken, dus dat is vast een check (vinkje). De commerciële hippie markt, daar ben ik wel benieuwd naar.. Maar juist de oude stad, kleine strandjes, vooral geen toeristen-trekkers, dat is waar we naar opzoek gaan. Ons hotel heet El Pinar en ligt in Cala Llonga, het oosten van Ibiza. Qua hotspots : tell me! Wij hebben nog geen idee. Wat we wel weten is dat het nog even duurt, eerst nog even 7 weken werken. Let’s go!

3 gedachten over “Mondays Mood | Woah, we’re going to Ibiza

  1. Leuuuuk! Ik ben zowel in Ibiza als Barcelona nooit geweest dus daar kan ik je niets over vertellen. Snap heel goed dat je wil sparen, maar er samen even uit is ook belangrijk! 🙂
    Liefs X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

