Thursdays Trend | de rugzak die in het interieur past

Onze vrije dagen samen kun je tegenwoordig op één hand tellen, maar gisteren was het zo’n dag en dat is fijn. De hele dag bankhangen samen, Netflix aan.. Haha, we wish! Deze dagen worden juist volgepland met dingen die we samen moeten beslissen en/of doen. Boodschappen doen voor mijn verjaardag bijvoorbeeld, een nieuw projectje in huis (bedacht door le boyfriend) en onze groene vingers tevoorschijn halen.

Post NL draaide overuren afgelopen week met de pakketjes die voor ons bestemd waren. Ik werd verrast door The BagStore, ontving een illustratie van mezelf gemaakt door GekkigGeit en bij Fabrikten bestelde ik een papieren zak voor de kamerplant, een klembord en poster. Bedoeld voor de laatste, lege kamer in ons huis. Met schragen a la €10,00 van Ikea, een houten plank van de Praxis is daar ineens : een bureau. Een kamer waar gewerkt kan worden en waar we nog meer rotzooi in kwijt kunnen (just kidding). Even uit testen..

En hey, zie daar mijn nieuwe rugzak. Hij past perfect in het interieur ofwel, ik heb deze kamer al toegeëigend. Een rugzak is iets wat me doet denken aan vroeger, toen ik voor de brugklas de juiste tas voor al die zware boeken moest uitkiezen. Ik wilde alles behalve een rugzak, dat was echt niet ‘vet’. Een kipling schoudertas heeft me heel wat rugklachten bezorgd, maar alles beter dan een suffe rugzak. Deze allover printed Eastpak is alles behalve suf. De stevigheid van vroeger in een modern zwart-wit jasje en leren riempje als sluiting. Right on time ook nu ik veel fiets, maar ook voor komende vakanties als handbagage of voor een festival. Er kan genoeg in,hij zit niet in de weg en ook nog goed voor je rug.. Zie je, als je ‘ouder’ stel je toch andere prioriteiten en denk je nog eens terug aan wat je ouders vroeger zeiden.

2 gedachten over “Thursdays Trend | de rugzak die in het interieur past

Geef een reactie

