Thursdays Trend | de P van Palazzo

We hebben de M van Mogelijk, de O van Overwegen, de D van Durven en de E van Eventueel. Mogelijk overweeg ik dus om het aan te durven een eventuele nieuwe stap in de mode te zetten. Like wauw, snap je hem nog?

Weet je nog.. Vroeger, toen we absoluut niet aan de skinny denim wilden geloven? We zijn weer op dat punt, maar dan terug naar de wijde fits. Een jaar geleden, de bootcut maakt zijn entree in mode-land en maar een selectief groepje vrouwen is daar blij mee, de huismoeders als ik me niet vergis. It-girls en grote namen rocken ‘m alsof hij niet weggeweest. Ik raak in paniek, wat moet ik hiermee? Wat gaan we ermee combineren? Welke schoenen gaan we erbij dragen? De trend laat ik aan me voorbij gaan, de boyfriend-fit is voor mij wijd genoeg.

De seventies trend wint het van mijn ‘dus niet standvastigheid’ en de skinny verdwijnt langzaam uit het mode-beeld. In mijn laatste Scotch Secret zie je de pyjama inspired pant, zo goed als vormloos en ik woon er bijna in. Dag skinny, ik wacht wel weer tot de mode jou groen licht geeft. Je zou dus denken dat een bootcut/palazzo pants geen probleem moet zijn. Wel dus, die Saturday Night Fever Flare vind ik wel een issue. Ik vond een mooie, zwarte (dan kan er weinig misgaan lijkt me) try-out versie bij Otto en combineerde hem met ‘gouwe ouwe’ items. Een aangesloten tee, oversized long blazer en sneakers!




Wat vinden jullie? Zaterdag 2 juli ga ik naar HAND festival in Eibergen en stiekem hoop ik op 22 graden met een zonnetje, dan kan deze pants door voor festival-proof!

Geef een reactie

