Wednesdays what to wear | items die verhalen vertellen

Sun is out, we gaan weer switchen van regenlaarzen naar slippers. Of ja, slippers? Ik ben maar slecht in het dragen van fancy sandalen en slippers. Mijn voeten zijn daar gewoon simpelweg te breed voor en dan vallen ze over de zool heen in plaats van netjes tussen de lijnen. Daarbij kan ik er gewoon geen hele dag op werken. Give me some sneakers and I’ll rock the day away! 

SOMETHING OLD, SOMETHING NEW
Vandaag kies ik voor m’n shiny Dr. Martens onder een shortje, iets waarvan ik dacht ‘eh… Kan dit?’ Ja het kan, als je met volume werkt ben ik van mening. Met volume bedoel ik in dit geval mijn oranje highwaist short die een wijde fit heeft, het lijkt bijna een rokje. De short kocht ik vorig jaar bij H&M, voor de dag dat ik le boyfriend het ja-woord gaf. Een shortje met een mooie herinnering, die gooi ik in ieder geval nooit weg. Desnoods lijst ik hem in.



De nude-kleurige top, say what.. Nude? Ja, ik ben overtuigd. Een sunkissed skin of gekleurd hemdje moeten me wel een handje helpen, maar daarmee staat het dan toch wel goed. Mijn lieve collega nam hem mee naar de Wijvenkraam, waar we vorige week zondag stonden om onze mooie vintage items te verkopen. Als ze hem niet zou verkopen mocht ik hem hebben. Bij elke potentiële koper vond ik de top steeds leuker, maar ik heb geduldig gewacht en dat werd beloond. It’s mine now en ik ben er blij mee!

SHOP
Bril – Polette
Top – H&M (alternatief)
Short – H&M (alternatief)
Tasje – Silver Creek
Schoenen – Sacha Shoes

Wat denk je van deze look?

9 gedachten over “Wednesdays what to wear | items die verhalen vertellen

Geef een reactie

