Thursdays Trend | het lijkt zo simpel

Yes, het is weer de tijd van het jaar dat je het ene moment in je bikini ligt en het volgende moment je regenlaarzen aan hebt. Echt zo fijn, je weet ook gewoon niet wat je aan moet en kleed je op een dag zo’n drie keer om. Eigenlijk hoop je dat je kledingkast een handje helpt door een item aan te reiken, maar hey.. Dat trucje kent hij nog steeds niet. Top Nederland, geweldig!

Wat hier boven staat beschreven is natuurlijk een beetje overdreven (en een beetje waar), je kunt het simpel houden. Kies een denim, een wit shirt, sneakers en well done.. Je hebt een outfit! Saai? Juist classy! Simpel? Juist een trend!

In mijn look van vandaag draag ik een wit shirt van mijn moeder, we doen de laatste tijd nogal aan kledingruil en op dit shirt had ik al langer een oogje. Classy wit, een iets rechtere fit en een beetje sexy see-through. De denim en sneakers zorgen voor de extra casual touch. En toch krijg ik het voor elkaar om niet helemaal ‘clean’ te gaan. Een dessin in m’n shirt, scheuren in m’n denim.. Net even anders. 

Ik ben benieuwd.. Hoe ziet jou “als-ik-echt-niet-weet-wat-ik-aan-moet-met-dit-weer”-look eruit? De ‘het is hier zo tropisch’-foto’s zijn trouwens in onze zo-goed-als-af-tuin gemaakt. Trots!

8 gedachten over “Thursdays Trend | het lijkt zo simpel

Geef een reactie

