Saturdays Story | happy birthday to you

Ik zie mezelf nog gaan, op tweede kerstdag 2012. Overdag ben ik naar een feelgood-kerstfilm geweest met m’n ouders en naar wat heen-en-weer-geapp met de ‘potentiele’ liefde van m’n leven sta ik voor zijn deur als verrassing. Onze dates waren zo niet handig in de december maand, de drukste tijd in detailhandel-begrippen, maar o zo leuk.

‘onze allereerste selfie’

Een half jaar later (na veel etentjes, bioscoopbezoekjes en schaatsfestijnen), op 3 juni 2013, een dag voor zijn verjaardag sta ik weer voor zijn deur. Nu met zijn verjaardagskado en mijn halve inboedel, ik heb het veilige nest thuis na 23jaar verlaten. Heel even gaat er door m’n hoofd dat dit wel heel enthousiast is en misschien wel veel te snel, maar mijn verliefdheid wint het van de onzekerheid.

Vanaf dat moment leer je elkaar nog beter kennen. Dat jij kan leven van een bord Brinta, je langer voor de spiegel staat dan mij en de tv op maandag -en vrijdagavond van jou is vanwege VI bijvoorbeeld. Wat ik ook al een paar jaar weet is dat je een hekel hebt aan je verjaardag, maar zo eigenwijs als ik ben versier ik elk jaar trouw het huis met ballonnen en slingers. You know me.

Inmiddels zijn we een paar jaar verder. We hebben al mooie reisjes gemaakt, veel feestjes gevierd, een huis gekocht en we zijn zelfs getrouwd (jawel, gratis op maandag). Wie had dat gedacht? Met jou is alles leuker, op naar nog meer mooie herinneringen samen. Mijn grote liefde, mijn soulmate. Happy birthday!


3 gedachten over “Saturdays Story | happy birthday to you

Geef een reactie

