Want to know on Wednesday | wat mijn ‘daily essentials’ zijn

Ik heb het al vaker gezien, bloggers die de inhoud van hun tas online zetten, en weet je wat me dan opvalt? Het is altijd maar één tas, er zit genoeg in om een week van te kunnen overleven, alle make-up is van Chanel of Dior en de inhoud is altijd voorzien van een fashion magazine. Don’t get me wrong.. Dit kan natuurlijk de realiteit zijn maar het was toch een aanleiding en inspiratie (kind of) om zelf zo’n post te creëeren. Ik kan je alvast vertellen.. Bovenstaande punten herken ik in ieder geval niet.

WAT ER ECHT IN EEN TAS ZIT?
Om te beginnen heb ik standaard 3 tassen met bijna allemaal een verschillende inhoud. 3? For what? Als ik naar het werk ga, gebruik ik meestal mijn zwarte leren tas van CKINN. In deze tas zit nog een clutch waar mijn make-up in zit en zoals je ziet hieronder ben ik geen make-up wonder en spender. Alles fijn van Kruidvat en Hema! De ruimte van de tas vult zich met een versleten portemonnee, bomvolle agenda, telefoon (duh!), sigaretten (o yes, still addicted), deodorant en sleutels. Nou, that’s it! Had je me nu om de inhoud van m’n portemonnee gevraagd, dan waren mijn kassabonnen-collectie en collectie klantenkaarten tevoorschijn gekomen. Tas 1 dus!

Voor een korte werkdag (bijv. de koopzondag), een easy going stad-dag of een avondje op stap kies ik voor een kleiner formaat van H&M. Hierin heb ik overzicht, alle spullen in deze tas hebben altijd dezelfde plek.. Bizar maar waar! 

En hoe leuk is mijn telefoonhoesje? ‘More issues than Vogue‘.. I defenitely have! Ik moet elke ochtend bedenken wat ik aan moet, een issue opzich. Je kunt die van jou bestellen via hoesjes-outlet of meedoen aan mijn giveaway op Facebook! De webshop is een ‘walhalla’ opzich, veel keus voor elk budget en een snelle levering.

Sinds de plastic tas €0,10 kost heb ik standaard een canvas-bag mee. Toevallig van Polette Eyewear met de quote ‘Even nudists wear Polette‘. Fashionable & Comfortable! Anyway.. Naast het feit dat hij dient als ‘voor het geval ik weer val voor de smoothies en croissantjes van de Hema ‘-tas zit er altijd lunch van thuis in en mijn notitieboekje. Ik kan niet meer zonder, ideeën voor mijn werk of blog moet ik meteen opschrijven. En heel typisch : als ik ’s ochtends niet weet of ik een ketting wil dragen, doe ik er één in de tas voor het geval ik me bedenk. Gekke gewoontes!

Is jullie tas net zo ‘goed’ gevuld? Ik vond het wel leuk om te zien wat er nu eigenlijk voor ‘waardevols’ in mijn tas zit en ik heb de perfecte vervanger gevonden voor de plastic tas. Is dit het beeld die je bij een ‘blogger-bag’ hebt? Waarschijnlijk niet, maar dit is in ieder geval echt.
 

4 gedachtes over “Want to know on Wednesday | wat mijn ‘daily essentials’ zijn

Geef een reactie

