Spotlight Saturday #40 | blogger AnnaXsophie

“Ik ben Anna Sophie, 21 jaar. Ik woon en studeer in Amsterdam. Ik doe nu mijn derde jaar Fashion and branding aan het Amsterdam Fashion Institute en heb daarnaast mijn blog; Annaxsophie.”

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden. (het zijn meer termen die ik heb omgeschreven)
Amsterdam Lifestyle, Kleurrijk, Mix&Match

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Mijn blog begon als een portfolio voor het werk dat ik op het Amsterdam Fashion Institute maakte. Al snel deelde ik inspiratie en trends en dit sloeg aan bij een breder publiek. AnnaxSophie is dus eigenlijk een uit de hand gelopen hobby.

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik vind het leukste dat je je eigen content kunt creëren en het kunt delen met een groot publiek. Het is leuk om met mensen reacties uit te wisselen. Daarnaast is het de ultieme media, om te laten zien wat voor leuks er allemaal in jouw stad afspeelt.

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
De titel “co-instagrammer” van stadshart Amstelveen is het mooiste dat ik via mijn blog heb gekregen. Ik mag nu elk seizoen shoppen en vertel op hun youtube-kanaal over de laatste modetrends.


5. Op welke post ben je het meest trots?
Oeh dat is een lastige… Ik kijk het liefst terug naar mijn posts op het Griekse droomeiland Karpathos. Een mooie herinnering aan een van de mooiste plekken waar ik ooit ben geweest ; Green is the new Black / Pastel overdose !

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Ik schrijf in het Engels en probeer altijd verder te kijken dan ”alleen fashion”. Mode wordt steeds meer een onderdeel van een bepaalde lifestyle. Een groep met een bepaalde levensstijl waar mensen bij horen of mee geassocieerd zouden willen worden. Daarnaast blijf ik zo dicht mogelijk bij mezelf. Mijn blog is een match tussen etnisch en urban. Daarnaast deel ik ook veel projecten waarvan ik de styling heb uitgevoerd.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Trine Kjaer (stylist & blogger uit Copenhagen) en Josefin Dahlberg (content creator voor modette). En veel Spaanse instagrammers vanwege het etnische tintje; @belenhostalet @collagevintage @ines_arroyo. Jullie moeten ze allemaal checken, deze outfits maken je vrolijk!

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Stay true to yourself.

VOLG ANNA SOPHIE
Instagram | Facebook

 
 

Geef een reactie

