Good to know on Tuesday | meet Love Ibiza

Vorige week heb ik op Facebook een nieuwe giveaway bekend gemaakt. In samenwerking met een aantal toffe webshops heb ik een leuke goodiebag samengesteld die ik 14 mei verloot, op de 2e verjaardag van mijn blog. Één van die webshops is Love Ibiza en ik weet zeker dat er meteen een belletje gaat rinkelen. Naast het feit dat Love Ibiza als concept goed past mijn blog, hun items goed tot hun recht komen zo vlak voor het festivalseizoen, werd ik geïnspireerd door het verhaal hoe deze brand is ontstaan.

MEET LOVE IBIZA
Het begon een aantal jaar geleden met de Amerikaanse Vogue, waar een foto instond van een model die een glanzend haar elastiekje droeg. Een hype in Amerika, in Nederland nog niet. Vanuit het buitenland werd elastiek geïmporteerd, het branden en knippen voor het juiste formaat doen ze nog altijd zelf. Het sloeg aan en zowel winkels als kapsalons kwamen aan met de vraag of ze de trend konden inkopen. Uit hun voorliefde voor Ibiza werden de elastiekjes ‘Ibiza elastiekjes’ genoemd, de echte Originals. Love Ibiza was born


Inmiddels is de webshop uitgebreid met Hamam doeken, Mandela towels en fijne sieraden.

Instagram | Facebook

GIVEAWAY
Love Ibiza zorgt voor een perfecte finishing touch van je outfit. Cute earrings, een haar-accessoire en natuurlijk het Ibiza elastiekje. Meedoen aan de gehele giveaway kan via mijn Facebook-pagina!


 

Geef een reactie

