Spotlight Saturday #39 | blogger Beauty Behind Clouds

“Ik ben Claudia Verloop en ik ben achttien jaar oud. Ik blog op beautybehindclouds.nl en dat doe ik me veel plezier. Ik fotografeer heel veel en schrijf korte verhaaltjes om mijn foto’s heen. Daarnaast ben ik fanatiek Instagrammer (@claudiaverloop) en maak ik zo’n beetje iedere avond een foto van de zonsondergang.”

INTERVIEW 

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Fotogeniek, creatief en gezellig.

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik heb het altijd al interessant gevonden en het leek me de leukste hobby ooit. Daarom begon ik gewoon met schrijven en maakte ik overal foto’s van. Die verschenen de dag erna op mijn blog met een stukje tekst. Bloggen was perfect voor me, want ik was op zoek naar een hobby waarbij ik dingen kon doen die ik leuk vind.

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Het fotograferen, zeker weten. Ik vind het geweldig om creatief te zijn en na te denken over beeld op mijn website. Ik vind het leuk dat ik door het bloggen heel erg ben gegroeid in mijn eigen kunnen. Bloggen is super leerzaam!

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Ik zou er niet één uit kunnen kiezen. Laatst mocht ik een fotoboek maken en deze af laten drukken. Dit was super leuk, omdat dit helemaal binnen mijn niche valt. Al vind ik het krijgen van leuke kettinkjes ook een feest. Die verzamel ik. 


5. Op welke post ben je het meest trots?
Dit is héél lastig! Ik kan zo vijf artikels opnoemen waar ik trots op ben. Als ik er één moet kiezen, kies ik dit artikel over zwart-wit fotografie. Op mijn blog heb ik een serie zwart-wit foto’s staan en ik heel blij met de diversiteit van de onderwerpen en foto’s.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Als blogger ben ik uniek, omdat ik ontzettend intensief bezig ben met fotograferen en het maken van mooi beeld. Mijn blog is uniek doordat ik dit onderwerp combineer met bijvoorbeeld fashion. Het is heel leuk om een kledingitem op een prachtige manier te fotograferen, zodat het interessant is voor de fashion- en de fotografieliefhebber.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Eerlijk: ik heb écht geen voorbeelden. Ik kan nu wel vrouwen als Yara Michels gaan noemen, maar ik denk dat iedereen in het bloggerswereldje haar als voorbeeld ziet.

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Onderscheid je door je beeld. Fotografeer op bijzondere manieren zodat mensen nét een seconde extra naar jouw foto kijken. Ook is het super belangrijk om je niet te vergelijken. Jaloerse gevoelens zijn helemaal niet fijn, dus kijk vooral naar jezelf en niet te veel naar anderen.

VOLG CLAUDIA
Instagram | Facebook

 

Een gedachte over “Spotlight Saturday #39 | blogger Beauty Behind Clouds

Geef een reactie

