Scotch Secrets #4 | let’s go to Hawaï 

“Let’s go to Hawaii”.. I wish, maar met de juiste items kan je net doen alsof natuurlijk. Waarschijnlijk denk je nu aan wijde dunne tops, shorts of fladderende jurkjes. Ik denk aan mijn bomberjacket, die je aan de voorkant begroet met ‘Aloha’ en de achterkant is versierd met ‘Hawaii. Love at first sight!

Het bomberjack is, zoals we weten, een item van vroeger en heeft een stoer karakter. Tof om dat te doorbreken met een klassieke pantalon, niet direct mijn eerste keus maar een basis-item voor de ultieme Parisienne look. Niet dat ik een Parisienne ben, verre van zelfs, maar het is een rode draad die loopt door de collectie van Maison Scotch. In elk ‘thema’ zit een item die het feminine naar boven haalt. 

De basis is er : een stoer bomberjacket en een classic pantalon.. Let’s finish! Waar ga je de nadruk op leggen? Je zou kunnen kiezen voor een witte blouse, een knit of koltrui – classic of een denim blouse, sweater of t-shirt – stoer. Ik kies het laatste, een varsity tee met highschool details en een knipoog naar vroeger : liberty! Leuk om te weten : het jaartal 1977 is vaak verwerkt in de collectie van Maison Scotch, dit is de geboortedatum van de eerste Head Designer Marieke. 



Wat vind je van deze look? Nog een good to know om mee te af te sluiten.. Mijn outfit foto’s zijn voor het eerst gemaakt door mijn oud-collega slash vriendin die passie en liefde voor fotografie aan het uitbreiden is. Hoe ongemakkelijk ik het ook vond om voor een grote lens te zitten, de resultaten zijn tof. Volg haar via Facebook en Instagram!  

  

12 gedachtes over “Scotch Secrets #4 | let’s go to Hawaï 

Geef een reactie

