Spotlight Saturday #38 | blogger My Touch of Gold

“Hallo! Mijn naam is Tessa Kruijs en mijn blog heet MY TOUCH OF GOLD. Ik heb een passie voor alles dat met fashion, lifestyle en events te maken heeft. Omdat ik vind dat je elke dag moet leven alsof het je laatste is, geniet ik van de mooie dingen in het leven en geef ik elke dag een ‘touch of gold’. Ik ben zo gek op goud, dat mijn ‘touch of gold’ ook is terug te vinden in elke outfit die ik draag.”

INTERVIEW 

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Fashion – Lifestyle – Events

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik heb gekozen voor een blog om mijn passies te kunnen delen. Mijn blog is een soort dagboek waarin ik vertel over de dingen, mensen en gebeurtenissen die mij blij maken. Ik hoop dat ik mijn enthousiasme kan uitstralen naar de mensen die mijn blogs lezen.

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Het leukste aan bloggen vind ik de positiviteit, de lieve reacties van andere bloggers en het schrijven over dingen die binnen mijn interessegebied liggen. Ik vind het leuk om anderen te inspireren met mijn blog en geïnspireerd te raken door verhalen van andere bloggers.

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Het tofste item dat ik heb gekregen is een zelfontworpen telefoonhoesje van GoCustomized. Hij is doorzichtig met goud en zilveren veertjes en er staat xox op gedrukt. Het hoesje is helemaal naar mijn smaak gemaakt en ik ben er erg blij mee! 

5. Op welke post ben je het meest trots?
Dat vind ik echt een moeilijke vraag. Posts waar ik op terugkijk met de grootste glimlach zijn mijn festivalreports. Als ik die verhalen teruglees, word ik heel vrolijk, omdat ik het festivalseizoen zie als de leukste periode van het jaar. Als ik echt moet kiezen, ben ik op dit moment het meest te spreken over de post ‘Festival Inspiration – Boho Chic’. In deze post laat ik inspiratiebeelden zien voor het aankomende festivalseizoen.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Ik denk dat elke blogger uniek kan zijn door dicht bij zichzelf te blijven. Ik schrijf alleen over dingen die bij mij passen, die mij bezighouden en waarvan ik happy word. Van fashion tot festivals, interieuraccessoires tot telefoonhoesjes en vakantie-ervaringen tot tips om van een winterdepressie af te komen.

7. Wie zijn jouw voorbeelden?
Er zijn drie bloggers met diverse stijlen die mij erg inspireren. Carolina Alexandra, Samantha Jay en Lene Orvik zien er altijd super origineel en stijlvol uit.

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Mijn tip aan anderen is om te schrijven over onderwerpen die bij je passen. Schrijf over dingen die jou enthousiast maken en blijf vooral dichtbij jezelf.

VOLG TESSA
Instagram  

   

2 gedachten over “Spotlight Saturday #38 | blogger My Touch of Gold

Geef een reactie

