Want to share on Wednesday | personal update  

Je herkent het denk ik wel, je stelt doelen voor jezelf.. Elke maand weer. Doelen stel je zodat je een planning kunt maken en deze gaat realiseren, althans dat is de bedoeling. Maar hey, we doen meer dan verhalen schrijven en ‘mooie foto’s maken’ voor onze social media (even gesproken voor de bloggers onder ons). We gaan naar school, werken, hebben qualitytime nodig en willen ook nog leuke dingen doen. Toch probeer ik het, elke maand weer, om doelen te stellen.. In de hoop dat ik ze ga realiseren.

WORK
Wat jullie allemaal inmiddels weten is dat ik ‘geswitcht’ ben van job. Ik heb al een aantal keer een ‘Scotch Secrets’-post geschreven waarin ik jullie meeneem naar de collectie en het verhaal erachter. Er komt een nieuwe aan, very soon.. Waar ik 3,5 maanden geleden begon als Stylist, ben ik inmiddels doorgegroeid als Assistent Fashionhost * yeah *. Naast stylist, wat je altijd bent * it’s all about style * , heb ik samen met de Fashionhost de leiding over de winkel. Een droom, een passie, iets wat als een sneltrein is gegaan. Naast de liefde voor het merk is het een eer om samen met ervaren stylisten samen te werken, je kunt het vergelijken met een familie. Één en al positiviteit!


PERSONAL
3 times hooray.. Voor een fulltime job! Naast een 38-urige werkweek, loop ik soms over van alle ideeën en gedachtes. Ideeën voor trainingen, voor mezelf als ‘leidinggevende’, tips/tricks die ik door de dag heen krijg maar ook mijn sociale leventje. Ik moet je eerlijk bekennen, savonds ben ik op : NUL energie! Als ik hoor dat collega’s nog even ‘lekker gaan sporten’ of dat er ergens nog een wijntje wordt gedronken denk ik ‘bankzaken‘ en ergens misschien een beginnetje maken aan nieuwe posts. Mijn vriendinnen zie ik al weken niet * shame on me * omdat deze 25-jarige liever om 22:00 in bed ligt. Wie daar de ultieme tip voor heeft? Graag! Stiekem weet ik het antwoord eigenlijk al : VAKANTIE! Ik werk al ruim een half jaar door (inclusief een nieuw huis en een nieuwe baan) , maar daar gaat over een maandje gelukkig verandering in komen (zie Travel Tuesday). Daarbij, relaxen op de juiste momenten zal ook helpen (ook al is dat heel lastig).

BLOG
Ooit riep ik : ‘Ik ga 3x in de week bloggen, tweetalig schrijven en heb elke dag een ander thema’. Oké! 3x in de week posten wil aardig lukken, maar soms ook niet.. Of dat erg is? Ik vind van niet, de inhoud lijkt me belangrijker. Wat heb je liever, 2 sterke posts waar je iets aan hebt of 3 halve posts die weinig inspiratie bieden? Precies! Tweetalig schrijven is wel een ‘dingetje’, omdat het ten eerste ontzettend veel tijd kost en ik heb het laten liggen om toch mijn doel ‘3x in de week posten’ te kunnen realiseren. Dit blijft absoluut een wishlistitem! En hoe graag ik ook in thema’s zou willen werken, het is niet realistisch voor mij om elke week een persoonlijke post te schrijven of een outfit te posten, behalve één item : Spotlight Saturday, daar ben ik ontzettend trots op. Als conclusie : Zij en Stijl is mijn passie, een grote liefde waar heel veel energie in zit en een platform waar fashion -en lifestyle centraal staat.

GIVEAWAY
Voor de trouwe, oplettende volgers.. Zij en Stijl viert over een maand haar 2e verjaardag * happy me * ! Bij een verjaardag horen cadeaus, dus hou mijn blog en social media ( Facebook & Instagram ) goed in de gaten.

 
 

Geef een reactie

