Spotlight Saturday #37 | blogger RegardsLauryn

Schrijven is haar passie, dat vond deze mode -en beautyblogger altijd al leuk om doen. Haar interesses voor mode en beauty groeide naarmate ze ouder werd en hoe leuk is het dan om twee passies te combineren? Meet Lauryn van de blog RegardsLauryn!

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in drie woorden.
Stylish¸ modern en overzichtelijk.

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Schrijven was iets wat ik gewoon leuk vond om te doen (uiteraard vind ik dat nu nog steeds) maar toen ik wat ouder werd, ging ik mij ook meer bezig houden met beauty en fashion. Bloggen over deze onderwerpen was eigenlijk de perfecte combinatie dus besloot ik mijn eigen blog te starten!

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Het leukste aan bloggen vind ik het creatief moeten zijn. Dit kan er soms even bij in vallen bij mij namelijk. Ik vind het leuk om met nieuwe ideeën te komen en mijn lezeressen te inspireren!

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Ik vind alles wat ik gekregen heb voor mijn blog wel heel cool. Überhaupt dat ik dingen mag ontvangen ter review is al een hele eer. Maar als ik ècht moest kiezen zijn dat denk ik de make-up producten van Oriflame. Wauw!


5. Op welke post ben je het meest trots?
Ik ben het meest trots op het artikel waarin ik uitleg wat een MediaKit is. Hier heb ik namelijk veel reacties op gekregen en dat motiveert mij ontzettend erg!

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
De stijl van mijn foto’s. Ik maak alle foto’s, voor elk artikel zelf. Maar daarnaast vind ik gewoon dat de manier waarop ik de foto’s maak, mij onderscheid van anderen. Ook mijn schrijfstijl is iets wat anders is als anders, ik schrijf zoals ik dat wil en niets kan mij daar tegen stoppen haha!

7. Wie zijn jouw voorbeelden?
Is het raar als ik zeg dat ik niet écht voorbeelden heb? Ik doe gewoon graag de dingen zoals ik wil dat ze verlopen. Ook mijn kledingstijl is zoals ik het leuk vind.

Ik ben eigenlijk gewoon heel perfectionistisch en vind dingen al gauw niet leuk aan een persoon (sorry?).

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Be yourself. Tuurlijk heeft iedereen (behalve ik) wel een aantal personen of celebrities waar je tegenop kijkt. Maar vergeet vooral niet jezelf te blijven. Hierdoor onderscheid je jezelf van anderen en heb je een grotere kans voor meer views! 🙂

VOLG LAURYN
Instagram 

  

 

4 gedachtes over “Spotlight Saturday #37 | blogger RegardsLauryn

Geef een reactie

