Spotlight Saturday #36 | blogger Arielle Dannique

“Haii allemaal, mijn naam is Arielle, 20 jaar oud, studerend en bloggend. Ik hou van fotograferen, stylen en lekker eten. Ontbijt en lunch zijn mijn favoriete momentjes van de dag. Ik eet het liefst gezond en drink graag een cappuccinotje of een lekker kopje thee. Verder ben ik gedurende de dag bezig met studeren, colleges, shooten of het schrijven van een blogpost. Ik hoop dat jullie een beetje een idee hebben van wat mij zoal bezighoudt. Jullie kunnen op de hoogte blijven via mijn Instagram, waar ik dagelijks iets op zet, of via mijn blog.”

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Classy, Chic, Creative.

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
De reden dat ik ben gaan bloggen is omdat ik mode (fashion, beauty en lifestyle vallen hier in dit geval onder) en fotografie erg leuk vind. Ik was vanaf jongs af aan al bezig met het fotograferen van allerlei verschillende dingetjes. Tijdschriften doorbladeren, vision boards maken dat zijn de dingen waar het allemaal mee begonnen is. Ik ben erg precies en wil alles perfect voor elkaar hebben. Ik schrijf liever een keer niet dan dat er drie zinnetjes op papier staan zoals ik dit ook wel eens voorbij heb zien komen. Ik wil uniek blijven en haal de inspiratie dan ook vanuit mijzelf en tijdschriften en niet van andere blogs.

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Het allerleukste aanbloggen vind ik het stylen van de foto’s. Elke keer als ik ga shooten zoek ik een leuke outfit uit met passende accessoires, bij het maken van flatlays kijk ik naar de combinatie van producten en kleuren, en bij het plaatsen van de foto’s op mijn Instagram kijk ik naar het geheel van het profiel. Ik wil iets unieke neerzetten, ik weet dat bloggen alles behalve uniek is, en daarom wil ik juist met mijn eigen inspiratie komen.

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Het gaafste product dat ik tot nu toe heb gekregen is de make-up van Smashbox cosmetics. Ik ben een tijdje geleden door hen benadert wat ik erg tof vond, en stiekem ook wel een beetje trots op ben. Ik heb contact met hen gehad en heb nu een aantal keren een volledige doos opgestuurd gekregen.


5. Op welke post ben je het meest trots ?
Mulberry

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Ik denk dat hetgeen wat mij uniek maakt mijn eigen stijl is waar ik mij aan vasthoudt. Vaak zie je dat bloggers hun stijl veranderen omdat ze zoveel nieuwe ideeën krijgen van anderen dat ze zichzelf daarbij gaan veranderen. Ik heb een eigen stijl en blijf hier ook bij. Al mijn foto’s zijn hieraan gerelateerd en dit geldt ook voor de merken die ik op mijn blog toon.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Negin Mirsalehi is mijn voorbeeld. Zij heeft in een korte tijd heel erg veel bereikt en dit is iemand die ik zeker als mijn grote voorbeeld zie.

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
De grootste tip die ik jullie mee kan geven is blijf bij jezelf. Hou je eigen stijl aan en probeer zo uniek mogelijk te zijn in je foto’s en je teksten. Probeer zo min mogelijk anderen te kopiëren, het is jouw unieke blog dus hou dit ook zo.

Iedereen die wil starten met bloggen, zeker doen! Denk er wel bij na dat het veel tijd kost, en dat als je het mooi wil doen je veel energie moet steken in het maken van je foto’s en de compositie hiervan. Niet even snel wat op een tafeltje neergooien want dat ziet iedereen en dit trekt geen kijkers naar jou toe.

VOLG ARIELLE
Instagram | Blog


image

2 gedachten over “Spotlight Saturday #36 | blogger Arielle Dannique

Geef een reactie

