Spotlight Saturday #35 | blogger Lily-Like

“Hey! Mijn naam is Lilia en ik ben blogger op de fashion, beauty, lifestyle & law blog Lily-Like. Ik ben hier nu rond de twee jaar mee bezig en ik geniet er nog elke dag van.”

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Perfectionist, Doorzetter & Edgy.

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik volgde blogs al sinds ik een jaar of 12 was. Ik vond het altijd erg leuk om te lezen en bezig te zijn met fashion, beauty & lifestyle. Toen ik naar de universiteit ging miste ik echt een stukje creativiteit. Toen ik van mijn ex een domeinnaam cadeau had gekregen voor Sinterklaas moest ik wel beginnen met bloggen van mezelf. De rest is geschiedenis. 😉

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Het is een outlet voor mijn creativiteit en ik vind het geweldig dat ik daarmee ook anderen kan inspireren en motiveren.

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Niet per se een ding, maar ik vond het erg leuk dat ik een weekendje naar Gent voor m’n blog mocht!


5. Op welke post ben je het meest trots?
Het is een van mijn meest persoonlijke blogpost over de levenslessen die ik heb geleerd in 2015 (en jou zullen helpen in 2016). Ik vond dit erg lastig om te schrijven, maar kreeg er overweldigende lieve feedback voor terug.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Het feit dat ik zowel bloggen als voltijd rechten studeren op de universiteit met elkaar combineer.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Kenza Zouiten, Fanny Lyckmann en m’n moeder (lekker cliché). Oh en Kylie Jenner als het gaat om stijl.

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Denk goed na over wat jou anders maakt dan andere bloggers en zorg ervoor dat je dit duidelijk naar voren brengt.

VOLG LILIA
Instagram | Facebook

4 gedachtes over “Spotlight Saturday #35 | blogger Lily-Like

Geef een reactie

