Spotlight Saturday #34 | blogger byIsabeau

You love her style or hate it. Naast haar uitgesproken stijl is haar blog een platform geworden om Isabeau in alles te volgen wat ze doet. Haar connecties met bedrijven, de vriendschappen die ontstaan via bloggen, veel om trots op te zijn. Meet Isabeau van byIsabeau!

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Streetstyle, inspiration, lifestyle

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik vind het supertof om dingen te delen, zoals outfits, reizen , dingen die ik meemaak en foto’s die ik maak. Instagram deed me een beetje te kort en koos er daarom voor een blog te beginnen, waar iedereen een kijkje kan nemen om inspiratie op te doen.

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Het leukste aan bloggen vind ik de mensen die ik ermee ontmoet. Ik word vaak uitgenodigd voor evenementen, en daardoor leer ik een heleboel nieuwe, leuke mensen kennen waar ik goede vriendschappen mee heb opgebouwd. Ook het contact met bedrijven waarmee ik samenwerk vind ik super! En of course de reacties die ik krijg van mensen als ze mijn blog kennen!

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Oeef, moeilijk kiezen, haha! Met de meeste items die ik krijg ben ik erg blij (anders zou ik het ook niet kiezen), maar ik denk dat de tofste items de bikini’s van Triangle Swimwear zijn en mijn collectie aan Paul’s Boutique tassen!


5. Op welke post ben je het meest trots?
Aah weer zo’n moeilijke vraag! Ik ben op al mijn blogposts trots, maar als ik moest kiezen, zou het sowieso een outfit look zijn. Ik denk OOTD – Khaki gilet of OOTD – Stripes.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
De laatste tijd heb ik steeds meer outfits met een uitgesproken style, you love it or you hate it. Ook hebben mijn outfits geen hoge prijsklasse, wat het voor vele toegankelijk maakt.

7. Wie zijn jouw voorbeelden?
Ik vind Lizzy vd Ligt, Anna Nooshin en Billierose echt een supertoffe style hebben!

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Blog omdat je het zelf leuk vindt en er energie uit haalt! Verder, zorg altijd voor goede kwaliteit foto’s en mooie achtergronden.

VOLG ISABEAU
Instagram | Facebook

 

9 gedachtes over “Spotlight Saturday #34 | blogger byIsabeau

Geef een reactie

