Thursdays Trend | Mrs. Leopard, Mr. Glasses & Dr. Martens 

Is er een dokter in de zaal?
Want mijn hartslag, gaat veels en veels te snel.
(Herken je deze songtekst überhaupt? Long time ago.. Ruth Jacott)

Mijn nieuwste aanwinst, de lage beige Dr. Martens van Sacha Shoes, doen mijn hartje sneller laten kloppen. En waar ik eerst om een dokter vroeg die mijn voeten kan masseren, zijn het nu net sloffen. Zware sloffen, dat dan weer wel! Een goede tip dus voor als je Dr. Martens gaat aanschaffen, je moet even door het stugge leer heen, maar uiteindelijk zijn ze het beste wat je voeten kunnen wensen. Voor mij in ieder geval zeker met mijn eigenlijk “te-brede-en-misschien-ook-wel-lompe” voeten.

Anyway..
Mijn eerste look met deze schoenen stond vorige week online, met denim kleuren als basis. Springproof mag ik ook wel zeggen, je kunt hem hier terugzien mocht je hem gemist hebben. Voor vandaag heb ik een tegenovergestelde look bedacht waar, naast de schoenen, ook mijn favoriete blazer in de spotlight staat : de leopard blazer. Hij is al eerder voorgesteld aan jullie in een Scotch Secret-post, in combinatie met een t-shirt en denim. Deze look is zowel office (al zit ik zelf niet op kantoor, het kan maar nodig zijn) als dinner-proof en black is the answer.

Er is altijd één dag in de week, althans bij mij, dat je niet weet wat je aan moet. Geen zin om iets creatiefs te verzinnen, totaal inspiratieloos, maar toch wil je goed voor de dag komen want je moet vast nog wel ergens heen. Zoals ik al zei, zwart is het antwoord. Ik heb een paar goede zwarte items, niet veel maar genoeg. Ik trek een koltrui aan, met korte mouw, en mijn leatherlook pants van H&M. Ja leuk, lekker zwart en te koud. Een uni-kleurige outfit kan heel tof zijn, maar ik zal me er nooit lekker in voelen. Het zijn toch allemaal verschillende kleuren zwart, waar ik me al aan kan ergeren en het voelt ook te netjes.


Door de blazer en schoenen toe te voegen, creëer je in één oogopslag een andere stijl. Er worden verschillende materialen gemixt waardoor het speels wordt, vrouwelijk, stoer maar vooral multifunctioneel. Hoe zou jij een zwarte outfit stylen? Of is zwart “kleurrijk” genoeg?

SHOP THIS LOOK
Top Silver Creek
Blazer Maison Scotch
Broek H&M
Schoenen Sacha Shoes
Bril Polette
image

Geef een reactie

