Wednesdays Wishlist | 5x inspiring bedrooms

Als we onze deur openen is het ons huis, een echt thuis waar alles een mooi plekje heeft gekregen (maar waar stiekem ook weer spullen bijkomen), waar we eindelijk lekker kunnen koken, relaxen en genieten van het uitzicht. Home Sweet Home.. Tot aan boven, de eerste verdieping, waar nog twee “redelijk” lege kamers staan te wachten om gevuld te worden. Één daarvan is onze slaapkamer en ik zei al “redelijk leeg”, want er staat een bed en daar is meteen alles mee gezegd. Ondanks dat je er alleen slaapt, moet het voor mijn gevoel net zo mooi worden als de woonkamer.. It’s where the magic happens, right? De wanden zijn al mooi wit, het bed is “beige-bruin-achtig-en-eigenlijk-gewoon-oud”, kortom : ik zie genoeg mogelijkheden, maar nog steeds ben ik geen interieur-stylist en schakel ik mijn hulplijn Pinterest in. Wat we al wel hebben trouwens is het idee voor de bedlampjes. Bij Ikea kochten we kleine plankendragers waar geen planken op komen, maar lichtsnoeren doorheen geknoopt. Verder zijn onze zoek-criteria : strak maar ook cozy, warm maar ook licht..

5X INSPIRING BEDROOMS

#1. FRAME IT
Zwart-wit foto’s in houten (of koperen) lijsten, quotes, letterslingers.. Alles waar je relaxt van wordt is het eerste wat je ziet als je wakker wordt. Lijkt me heerlijk!
image

#2. MORE FRAMES
Nog meer lijsten, maar in een cleaner interieur. De basis is wit en alleen dat al straalt rust uit. Het houten krukje geeft de warme touch en dient als boeken-krukje, handig!
image

#3. DREAM ON
Een slaapkamer om van te dromen. Deze is te cozy, ik zou de hele dag wel in bed kunnen blijven liggen. Het is ook niet realistisch qua ruimte, maar de keuze van kleur en materialen zijn zeker inspirerend.
image

#4. PALLET PALACE
Dit is een langetermijnplanning, een bed gemaakt van pallets. De combinatie strak, clean met industrieel vind ik tof. In onze woonkamer zie je deze stijl ook terug met al wel een houten pallet-tafel.
image

#5. BLACK & WHITE
Omdat le boyfriend geen klusser is en ik nogal vaak kan veranderen in accessoires een plekje geven, vind ik deze subtiele one-liner muurschildering een geweldige oplossing. Strakke lijnen, (verschillende) grafische prints en maar twee kleuren.
image

Wat vind je van deze bedroom-inspiratie? En ik ben benieuwd.. Hoe ziet jou slaapkamer eruit?
image

13 gedachtes over “Wednesdays Wishlist | 5x inspiring bedrooms

Geef een reactie

