Spotlight Saturday #32 | blogger Style-Chameleon

Hi! Ik ben Sharon Teeuwen, 23 jaar. Vier jaar geleden alweer ben ik mijn blog www.style-chameleon.com begonnen. Het begon allemaal als een hobby en ik blogde vooral over mode. Nu is het toch wel uitgegroeid tot een tweede baan (qua tijd!), maar ik wil het nog steeds zien als een hobby (ook omdat ik gewoon nog een opleiding tot mondhygiënist volg en een bijbaantje heb) en er vooral zelf veel plezier in hebben. Daarnaast blog ik nu af en toe ook over andere dingen dan mode, zoals lifestyle, beauty, eten en interieur.

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in drie woorden.
Style Chameleon (doh, haha! ) Ik hoop tenminste dat ik ook echt veel verschillende stijlen laat zien in mijn outfits). Zwart (mijn favo kleur) en lachen (aangezien ik dit bijna altijd doe op mijn outfit foto’s, ik wil graag positiviteit uitstralen!)

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik heb altijd al een interesse gehad voor kleding, en mijzelf uitten door middel van kleding. Elke vrouw houd wel van kleding, maar ik had toch het gevoel dat ik mijn creativiteit niet kwijt kon bij mijn vriendinnen want die hadden toch wel een andere stijl. Ik begon op een gegeven moment met het volgen van bloggers, en toen kwam bij mij het idee op om ook een blog te beginnen om zo mijn passie en creativiteit kwijt te kunnen!

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
De mensen die ik ontmoet en de ervaringen die ik op mag doen dankzij mijn blog!

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Ik denk niet dat dat echt een tastbaar ‘item’ is. Tuurlijk na vier jaar bloggen heb je best al wel veel dingen gekregen (waaronder ook designer items), maar juist na zo’n lange tijd besef je ook wel dat dingen hebben ook niet alles is. Heb je uiteindelijk de tas die je wil, wil je alweer een ander haha! Daarom ben ik dankbaarder voor de ervaringen, zoals de tripjes naar het buitenland, fotoshoots met grote merken of een eigen shirt mogen ontwerpen voor een grote keten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA34t526gOLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. Op welke post ben je het meest trots?
Pfff, ik heb niet echt één specifieke post denk ik… Degene waar ik op dit moment wel het meest trots op ben is mijn post over mijn trip naar Denemarken voor Pieces. We hielden hier een fotoshoot en ik ben echt heel trots op het resultaat daarvan! Daarnaast was het natuurlijk ook een geweldige ervaring!

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Ik probeer dicht bij mijzelf te blijven en veel plezier te hebben in het bloggen, ik hoop dat dit doorstraalt en mij daardoor uniek maakt.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Uhm… Ik heb eigenlijk niet echt een voorbeeld! Als ik dan één iemand moet noemen is het Leandra Medine van The Man Repeller, ze is zo lekker prettig gestoord en heerlijk zichzelf! Dat kan ik wel waarderen in dit serieuze mode-wereldje.

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Have fun! Ik hoor zoveel mensen zeggen dat ze ook willen bloggen voor de gratis spullen etc. , maar vergis je niet want bloggen kost veel tijd/moeite/energie. Je moet er echt zelf plezier in hebben, en ik geloof er dan in dat je er wel komt.

VOLG SHARON
Instagram | Facebook

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
photogrid_1454704610563.jpg

2 gedachten over “Spotlight Saturday #32 | blogger Style-Chameleon

Geef een reactie

