Mondays Mood | talk nerdy to me

Het was donderdag 21 januari, onze eerste ontmoeting in Amsterdam. Een mooie locatie, veel mensen, muziek op de achtergrond en een prosecco in mijn linkerhand. Je viel me op, ik vond je gelijk al knap. Zwart maar ook doorzichtig, je bent een combinatie van classy en mysterieus. Ik liet je keuren en je werd goedgekeurd, je schijnt zelfs geweldig bij me te passen. In Amsterdam nam ik afscheid, tot snel.. op mijn deurmat.”

Er was een tijd dat brillen hip waren, brillen zonder sterkte. Was het in de tijd van Ben Saunders? Zijn ‘carnavalsoutfit’ lag zelfs dit jaar nog in de winkels. Misschien was het nog wel eerder. Een leuke trend, maar iedereen liep met dezelfde soort bril : geen glazen, zwart montuur. Boring!

Het schijnt dat ik een brillen-gezicht heb, maar de drempel om het te dragen is voor mij best hoog. Waarom zou ik een bril dragen als ik hem niet nodig heb? Er zijn genoeg brildragers in ons land die het misschien niet eens leuk vinden, ondanks de eindeloze mooie monturen van tegenwoordig. En dan zou ik een bril dragen, just for fun? Oké, dat is niet helemaal waar.. Het is een soort upgrade van je outfit, je eigen stijl benadrukken en daarmee laten zien dat brillen eigenlijk gewoon fashionable zijn!


Hoe vinden jullie hem staan? En zou je het zelf dragen ondanks je wel of geen brildrager bent? Dit classy maar mysterieuze model heet Fauve Bi en shop je bij Polette.

image

6 gedachtes over “Mondays Mood | talk nerdy to me

Geef een reactie

