Spotlight Saturday #31 | blogger RockinHeels

Het begon allemaal met een persoonlijke blog, maar door haar passie voor mode heeft ze haar blog uitgebreid met outfits. Get inspired, meet Melissa van RockinHeels!

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Girly/Casual, fashionable en persoonlijk.

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik heb bloggen eigenlijk altijd wel leuk gevonden. Vooral om het feit
dat ik vroeger persoonlijk blogde en het leuk vond om met andere mensen zo in contact te komen. Uiteindelijk ben ik gegaan voor een fashion blog om zo meer mijn passie voor leuke kleding te kunnen delen. Enne… meer redenen om te gaan shoppen 😉

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Naast dat ik mijn liefde en passie deel op mijn blog vind ik toch
stiekem het leukste om in contact te komen met andere mensen. Het is zó leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en dezelfde passie te kunnen delen met elkaar.

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Oef, dat is wel een lastige vraag! Maar ik denk dat het toch blijft bij
mijn SLB van het merk by LouLou. Ik ben er echt heel zuinig op omdat ik hem zo mooi vind!

image
imageimage
image

5. Op welke post ben je het meest trots?
Ondanks dat ik meer passie heb voor fashion is het toch mijn
persoonlijke post over Vegan, vegetariër of flexitariër? Hier deelde ik mijn verhaal over wat ik nou wou gaan doen qua vlees eten. Het zat me zo dwars en was dus ook best een persoonlijk stuk om over te schrijven. Uiteindelijk heb ik de juiste stap voor mezelf gezet en ben ik daar nog steeds erg blij mee. Daarnaast vond ik alle reacties erg mooi om te lezen.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Ik denk gewoon het feit dat ik lekker mezelf blijf. Of ik nou girly wil zijn of me casual wil kleden, ik doe gewoon waar ik zin in heb en wat ik persoonlijk leuk vind. We hebben allemaal onze passies en dat is gewoon leuk om te delen! 😉

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Ik denk eigenlijk Shifra van A cup of life, ze is altijd zo lekker spontaan en creatief. Ze inspireert me gewoon als het komt tot interieur en omdat ze zo lekker zichzelf blijft. Héérlijk!

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Blijf lekker jezelf! Deel je liefde en passie en wees niet bang om
nieuwe uitdagingen aan te gaan 😉

VOLG MELISSA
Instagram | Facebook
image

image

8 gedachten over “Spotlight Saturday #31 | blogger RockinHeels

Geef een reactie

