Scotch Secrets #2 | pop culture, peace and fries

Mijn Scotch Secrets #1 was all about Sporty Chic met een Preppy Touch, vandaag kies ik Streetstyle. Streetstyle betekent voor mij dat je er heel relaxt uitziet. Alles wat je draagt is comfortabel en dat straal je uit. Oversized jack, sweater, boyfriend denim & sneakers! Ik vertelde al dat Scotch&Soda staat voor mixen met stijlen en materialen, ook wel eclectic genoemd. Ik hou ervan, maar moet mijn weg er nog in vinden. Wat ik zeker doe is proberen en ik draag graag statement items. De sweater van vandaag is daar een heel goed voorbeeld van. Een blij frietzakje met een milkshake en doe er ook maar een hotdog bij. Say what? Woah!

Deze sweater is geïnspireerd op de jaren ’60-’70 waar in protesten veel werd gecommuniceerd met opvallende kleuren, grote logo’s, peace tekens en badges. Ook hippies zijn een inspiratiebron voor de modern day. Het frietje en de hotdog laat ons gewoon even extra aan Mac Donald en de HEMA denken ( ; – ) ! ) Life is too short to pass through in wallflower style.

image

Hoewel ik sneakers erg streetstyle vind, kies ik bij deze look voor mijn plateauboots van Sacha Shoes. Door de ronde neus en grove zool geven ze een stoer effect, maar in het geheel creëer ik toch een slanker silhouet. De sweater sluit aan op mijn heupen en de denim die ik draag begint slank en eindigt in een straight fit, toch een beetje feminine in deze look.


Kies je liever more feminine ? Ga voor een bootcut, (die slim begint) met suède boots of een pencilskirt met sneakers. Wat vind je van mijn statement sweater en de look die ik ermee creëer?

image

12 gedachtes over “Scotch Secrets #2 | pop culture, peace and fries

Geef een reactie

