Spotlight Saturday #30 | blogger Suzanne Brummel

“Ik ben Suzanne Brummel, net 22 jaartjes oud (OMG I’m getting old o.O’). Ik ben een enorme sportjunkie met daarnaast een passie voor fashion. Momenteel studeeer ik nog aan de VU in Amsterdam (Master Beleid Comminicatie en Organisatie). Op mijn blog deel ik work-outs die iedereen thuis kan doen (ja dat lees je goed ook JIJ!), work-out schema’s, eet- en sportdagboekjes maar ook nieuwe outfits, mijn idee van fashion en andere inspirerende dingen op het gebied van sport, fashion en een gezonde happy lifestyle.”

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Sport, Fashion, Lifestyle

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Nadat ik stopte met fanatiek zwemmen (ik werd Nederlands Kampioen in 2014 en trainde dagelijks 2-4 uur in het zwembad) kreeg ik veel vragen over mijn voeding, sportroutines en ritme. Ik besloot dat ik dit op een online platform met mensen wilde gaan delen. Daarnaast vind ik het leuk om te laten zien dat een fitgirl niet altijd in haar sportlegging of trainingsjackie rondloopt en daarom besloot ik ook te gaan bloggen over mijn passie voor fashion. Schrijven vond ik altijd al leuk om te doen en fotografie ben ik door de blog heel erg tof gaan vinden.

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Wat je er voor terug krijgt in de vorm van leuke, lieve, spontane reacties en dankbaarheid. Ik vind het zoooo leuk om te horen/lezen dat ik mensen bijv. heb gestimuleerd/gemotiveerd meer te gaan sporten en dat ze mijn work-outs met veel plezier uitvoeren. Daar doe je het stiekem natuurlijk ook een beetje voor.

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Pfoeeee…wat is dit voor rotvraag Sharon! Wat moet ik in vredesnaam kiezen o.O’? Laat ik voorop stellen dat ik blij ben met elke samenwerking die ik tot nu toe ben aangegaan! Soms zeg ik ook samenwerkingen af omdat ik het item of het idee niet bij me vindt passen. Dus eigenlijk alles wat ik wel ben aangegaan vind ik tof. Achter elk item zit een verhaal en dat maakt het bijzonder en leuk! Maar er zijn natuurlijk altijd items die iets extra speciaals met je doen. Op het gebied van Sport heb ik dat met de sportkleding die ik kreeg van The Sting Network (Amy&Ivy). Dit was namelijk mijn allereerste samenwerking (ik was ZOOOO blij en super excited alles) op het gebied van Sport waardoor deze items nog steeds een speciaal gevoel bij me oproepen hihi. Je eerste samenwerkingen blijven toch het aller speciaalst. Op het gebied van Fashion is het meer een ervaring ipv één item. Oké ik verpest deze hele vraag door een tweeledig antwoord te geven met in beide niet één item maar meerdere xd Anyways hahaha, de ‘Shop till you drop‘ ervaring in de Paperbird Conceptstore in Utrecht was ook onwijs tof. 

    
   
5. Op welke post ben je het meest trots?
Het meest trots??? Jeetje zeg, dat weet ik eeeeecht niet. Wat ik wel heel leuk vond om te publiceren was de Christmas Workout post (#YEAH). Zelf heb ik deze Kerst weer heerlijk gesport, dat geeft me al een aantal jaar een fijn gevoel en dit jaar deelde ik mijn workout dus ook met mijn volgers waarvan ik ook veel positieve reacties kreeg. Heel leuk! Dat ga ik zeker volgend jaar weer doen voor de Kerst spirit.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Ehmmmm, ik denk de combinatie Fashion&Sports?!  Het is geen fitblog en geen fashionblog maar een combinatie. Daarnaast is er natuurlijk maar 1 Suzanne Brummel… dat maakt het al best uniek toch ;p ?!

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Oh man, weer geen duidelijk antwoord. Maar ik heb gewoon niet één groot voorbeeld ofzo. Fashion gaat denk ik ook niet om goed of fout of mooi of lelijk. Het is en blijft heel persoonlijk. Het is net wat JIJ mooi vind. Mening, mening mening. Ik draag gewoon wat ik zelf leuk vind en ik denk dat iedereen die dat doet in dat opzicht mijn voorbeeld/inspiratie is. Het maakt niet uit of mensen nu een totaal andere kledingsmaak hebben dan ik. Als ze zichzelf zijn en een eigen idee hebben over wat ze dragen dan vind ik dat supercool! Als je wilt zijn zoals iemand anders dan verlies je vaak jezelf (niet doeeen!!)

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
BLIJF JEZELF! Blijf altijd dichtbij wie JIJ bent. Ben je niet sportief blog er dan ook niet over! En dus ook niet als een merk je vraagt hun sportkleding te promoten. Ja, het is gratis sportkleding en klinkt aantrekkelijk. Maar waar ben je dan mee bezig? Het is oké als je niet sportief bent of juist niet van hakken dragen houdt. Maar doe het dan ook niet als je een samenwerking krijgt aangeboden voor het promoten van items die niet bij je passen. Jou volgers zijn je gaan volgen om wie jij bent en dat is voor hen blijkbaar al cool genoeg. Perfect toch! Hoef je ook geen dingen te dragen die niet bij je passen! En blijf jezelf geldt vooral ook voor mocht je een grote blogger worden. Iedereen is klein begonnen en soms is het ook prima om klein te blijven. Ik erger me vaak aan de arrogantie van enkele grote bloggers. Ze kijken denigrerend naar bloggers met minder volgers, ze komen niet meer naar bepaalde events omdat ze zichzelf daar te goed voor vinden en bovenal, ze reageren niet meer op hun volgers. Waar ben je dan mee bezig?  Ga je alsjeblieft nooit als een prinsesje gedragen. Oke dat waren mijn tips voor vandaag haha.

VOLG SUZANNE
Instagram | Facebook 

 

4 gedachtes over “Spotlight Saturday #30 | blogger Suzanne Brummel

Geef een reactie

