Throwback Thursday | bye January, you were too busy

Februari, de tweede maand van het jaar en de maand van de liefde. Eerlijk gezegd : zo commercieel als maar kan, valentijnsdag. De kans is groot dat ook ik daar nog een post over ga schrijven.

Januari was, zoals de meesten van jullie weten, letterlijk een nieuw begin. Daar waar mijn Oud & Nieuw-feest relatief rustig was, was de eerste week van januari gekkenhuis. Even twijfelde ik ook of ik hier wel goed aan deed, had ik dit niet wat subtieler kunnen plannen? Mijn vriend had klus-vakantie, ik moest deze vakantie cancellen vanwege mijn nieuwe job. Dit waren, voor ons allebei, lange dagen met weinig slaap en genieten van het nieuwe huis was er niet bij. Hoe chaotisch deze eerste maand van een brand new year ook begon, dit waren mijn leukste momenten :

#1. HELLO NEW HOUSE
Helemaal over gaan naar ons nieuwe huis was heel gek, maar zo tof. Aan samenwonen hoefden we niet meer te wennen, dat we nu meer (veel meer) ruimte hebben dat wel. Alles wat nu in huis staat hebben we samen gekozen, vinden we allebei mooi en is van ons samen. Ondanks nog wat dozen ‘her en der’, het vele schoonmaken (hallo nieuwbouw), wonen we heerlijk en genieten we steeds meer.


#2. HELLO NEW JOB
Van vaste baan naar een duik in het diepe. Ik deed het, twijfelde heel even of ik een goede keus had gemaakt en nu wil ik nooit meer anders. Bij deze geef ik ook iedereen mee : doe waar je gelukkig van wordt, niet wat veilig is. Het leven is tekort om geen risico’s te nemen. Bij Scotch&Soda beginnen was letterlijk een nieuw begin met nieuwe collega’s, een andere mind-set, meer ‘huiswerk’ en vele wegen die ik langzaam ga bewandelen om uiteindelijk mijn persoonlijke doel te behalen.


#3. BLOGGERISSUES
Bloggen is een uit de hand gelopen hobby, maar niet minder belangrijk. Ik vind het dan ook heel erg als ik het niet red om drie keer in de week te posten (zoals deze week), maar ook als ik dat ene event niet kan bijwonen omdat ik moet werken. Events is voor mij rust, energie, socializen en met bloggerbabes meeten. Het event van Polette deze maand was zo’n moment en ja, dat is een lange dag maar hey, eind van de avond ben ik niet eens moe.


#4. OUTFITS
Nu ik bij Scotch&Soda werk, werk ik ook meer met materialen. Bepaalde samenstellingen in combinatie met inspiratie van designers zorgen ervoor dat elk item een verhaal heeft. Mijn kledingkast is ook wat Scotch-items rijker en zo kwam ik op de rubriek Scotch Secrets. Deel 2 is onderweg!

Wat vonden jullie het hoogtepunt van Zij en Stijl deze maand? Iets wat je heel leuk vond om te lezen of te zien? Ik ben benieuwd.
February, let’s rock..!
image

8 gedachtes over “Throwback Thursday | bye January, you were too busy

Geef een reactie

