Spotlight Saturday #29 | blogger Diolifestyle

Als je de naam Diolifestyle hoort verwacht je verschillende onderwerpen op één platform en dat mag, want haar passie voor mode, liefde voor het schrijven en een kijkje in haar leven combineert ze prima. Meet Dionne!

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Persoonlijk, reislustig en modebewust.

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Een goede vraag. Ik vond het vroeger altijd leuk om dagboeken bij te houden. Tel daar nog eens bij op dat ik het vanaf kleins af aan al leuk vond om zelf te bepalen wat ik voor een kleren aan wilde en ik was altijd bezig met leuke outfit combinaties te bedenken. Daarom besloot ik 2,5 jaar geleden mijn passie voor schrijven en mode in een te delen via een blog. Daarnaast is bloggen voor mij een heerlijke uitlaatklep.

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn en iets van mij af te schrijven. Het is leuk om content te creëren, maar daarnaast is de interactie met andere bloggers en lezers heel leuk. Als laatste is het natuurlijk onwijs tof dat ik af en toe naar een event mag gaan, nieuwe mensen leer kennen of producten mag ontvangen. Een hele eer.

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Een fiets? Nee, grapje. Een fiets was vooral heel praktisch. Een lastige vraag, want ik heb veel mooie dingen gekregen. Ik denk toch wel een van mijn leren laarsjes of mijn horloge van CLUSE. 


5. Op welke post ben je het meest trots? Wauw, wat een goede vragen.
Ik heb hier een tijdje over nagedacht en ik vind het bijzonder lastig. Ik denk dat ik ga voor het artikel van Hi from Málaga. Dit artikel maakte ik tijdens mijn rondreis door Spanje. Ik heb 5 weken in mijn eentje door Spanje gereisd en heb daar ontzettend mooie dingen meegemaakt. Een van die mooie dingen was dat ik op een prachtig stuk verlaten strand kwam terwijl ik een fiets huurde. Malaga was het eindpunt van deze indrukwekkende reis en toen ik bij dat mooie stukje strand kwam, was het wel een ultiem geluksmoment. Ik zat daar in mijn eentje, had een prachtige reis al gemaakt en keek uit op een paradijs. Uitkijkend op de zee die oneindig leek. Ik fantaseerde hoe mijn leven er over een halfjaar uit zou zien. Werkzoekenden of een fulltime job. De laatste werd het, want binnen twee maanden na terugkomst vond ik een baan.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Dit vind ik een lastige vraag. Er zijn zoveel bloggers dat het heel lastig is om uniek te zijn. Ik probeer persoonlijk te zijn, daarnaast probeer ik op zoek te gaan naar andere uitvalswegen. Tips rondom het solliciteren etc, maar verder ben ik daar erg zoekende in.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Mijn blog is mijn hobby en dat zal het altijd blijven. Ik heb een baan waar ik ruim 40 uur per week werk. Daarnaast vind ik mijn eigen carrière erg belangrijk. Veel belangrijker dan mijn blog. Hierdoor merk dat ikzelf in een soort transitie zit. Ik zie bloggen nu veel meer als hobby in plaats van mijn bijbaan zoals dat eerst was. Mijn blog idolen zijn toch wel Queen of Jetlags en Jenniefromtheblog.

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Een tip die ik andere wil meegeven is dat je altijd dicht bij jezelf moet blijven. Daarnaast moet je uitzoeken hoe je op je eigen manier uniek kan zijn en blijven. Daarnaast moet je vooral vertrouwen en geduld hebben als blogger. Stel een doel voor ogen en werk daar naar toe.

VOLG DIONNE
Instagram | Facebook


image

3 gedachten over “Spotlight Saturday #29 | blogger Diolifestyle

Geef een reactie

