Thursdays Trend | mrs. bomber ‘blue’ jack

Het bomberjack heeft al een keer eerder een grote rol gespeeld in een blogpost, dit is zelfs bijna een jaar geleden. Weet je het nog? Groen jack, witte blouse, boyfit denim.. Check de post hier. Conclusie? Het bomberjack is een all time favourite. Ik ben fan en met mij vele anderen, weet ik.

Nu heb je het 90’s inspired jack die vaak groen of zwart is (met oranje binnenkant) en onderaan een elastieken band, die vaak buiten gedragen wordt en het ‘binnen’ jack die draagt als een vest door materialen als polyester maar met details van het ouderwetse bomberjack zoals het kraagje en de zakken.

MRS. BOMBER ‘BLUE’ JACK
Toen mijn eerste dagen in gingen bij Scotch&Soda had ik nog maar weinig collectie van hun om te dragen, maar gelukkig heb ik een moeder met dezelfde maat en (zo afentoe) dezelfde smaak. Het jasje is ook in de collectie een terugkerend item, maar per seizoen weer verschillende kleuren en prints. De comfi-jacks zijn reversible, wat betekent dat je ze aan twee kanten kan dragen. 2 in 1, that’s right! Met aan de ene kant een print en aan de andere kant een uni-kleur kan je meerdere stijlen creëren. De paisley print spreekt mij meer aan en als je in dezelfde kleurtonen blijft mag daar best een print onder gecombineerd worden. Let’s go ; paisley & dots.


HOW TO STYLE
Het jack wordt snel gelinkt aan streetstyle. Grote jacks, strakke broeken, grove sneakers.. Zoiets. Spelen met vormen en prints is dit seizoen on trend, maar zorg ervoor dat at the end alles een kloppend geheel is. Ik draag het jack nu met een feminine blouse en skinny jeans, maar een boyfriend fit was ook perfect geweest. Dan had ik de blouse half in mijn jeans gedragen om een silhouet te creëren. Capiche?

Zie je het helemaal anders of heb je een nog toffer idee met dit item? Let me know!
image

20 gedachten over “Thursdays Trend | mrs. bomber ‘blue’ jack

      1. Same en ik heb er al verschillende complimentjes van gekregen. Echt een keeper! Leuke combo met je bomberjacket, zou niet snel denken om een mix te maken met die prints en ik vind het superleuk uitzien!

        Liked by 1 persoon

      2. Yes zeker! Hij komt altijd terug in de mode. Ik in eerste instantie ook niet, droeg hem vaak heel save met een blauwe lange blazer of denim jack, maar dit staat ook goed! Keer wat anders en gedurfd, love it 💙

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

