Spotlight Saturday #28 | blogger Thoughts in Style

Het begon als een opdracht voor school, waarin eigen ideeën werden gedeeld in een blog. Op een dag in april wist ze het zeker – “Let’s do it!” DIY-projecten, nieuwe hotspots ontdekken en binnenkijken op haar kamer of die van anderen, dat kan je verwachten op deze blog. Haar passie voor fotografie is hierbij helemaal een pluspunt. Meet Neeltje van Thoughts in Style!

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Creatief – inspiratie – fotografie

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Toen ik begon met mijn opleiding Communicatie moesten we als opdracht een blog bijhouden. Ik vond het heel leuk om voor de verschillende onderdelen mijn eigen inbreng en ideeën te delen (al las alleen de docent het). Ik wilde altijd al zoiets, maar ik had nog er nog nooit aan gedacht  een blog te beginnen. Op een dag in april dacht ik: “Let’s do it” en zo is Thoughts in Style geboren.

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Dat ik er al mijn creativiteit in kwijt kan. Ik ben gek op dingen creëren en ontdekken, bijvoorbeeld het maken van leuke Do It Yourself projecten of het ontdekken van een nieuwe hotspot. Daarnaast komt mijn passie voor fotografie ook heel erg goed van pas.

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Het tofste item dat ik heb gekregen voor mijn blog is niet iets tastbaars. Het is namelijk een overnachting in het CitizenM Hotel in Rotterdam en aanwezig mogen zijn bij het filmfestival in Rotterdam. Ik mocht een vriendin meenemen en we hebben er twee leuke dagen van gemaakt (aangezien we niet zo vaak in Rotterdam komen). Toen ik begon met bloggen had ik nooit gedacht dat ik voor dit soort evenementen uitgenodigd zou worden.

Processed with VSCOcam with x1 presetnaamloos1naamloosnaamloos2

5. Op welke post ben je het meest trots?
Ik ben natuurlijk op elke blog post heel trots… Maar als ik moet kiezen, dan kies ik voor mijn blog posts over New York! New York is zo’n mooie stad en ik vind het super leuk om terug te kijken op alles wat daar ik heb gezien en gedaan.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Ik probeer altijd op zoek te gaan naar nieuwe dingen die ik op mijn blog zou kunnen gebruiken. Tijdens mijn stageperiode kwam ik veel in aanraking met verschillende interieurs. Ik was hier nooit echt mee bezig, maar begon het leuk om met verschillende stijlen te experimenteren. Daarom ben ik ondanks een interieur serie begonnen op mijn blog waarin ik veranderingen in mijn eigen kamer laat zien, maar ook in die van anderen.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Lauren Conrad, for sure! Ik vind het zo mooi om te zien hoe hard ze heeft gewerkt voor alles wat ze heeft, zoals het schrijven van verschillende boeken, het runnen van een website, het produceren en ontwerpen van een eigen kledinglijn en nog veel meer. Voor mij is Lauren Conrad een echte inspiratiebron (en voorbeeld).

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Stay true to yourself. Natuurlijk schrijf je voor de lezers van jouw blog, maar ook voor jezelf. Schrijf over dingen die jij leuk vindt en niet om dat andere bloggers dat doen en je hiervoor ‘meer bezoekers’ krijgt. Het draait niet alleen om de cijfertjes. En have fun natuurlijk!

VOLG NEELTJE
InstagramFacebook

Processed with VSCOcam with t1 preset
photogrid_1447590880531.jpg

2 gedachtes over “Spotlight Saturday #28 | blogger Thoughts in Style

Geef een reactie

