Spotlight Saturday #26 | blogger Seen by Joya

NL

“Mijn naam is Joya, 19 jaar oud en studente aan de Universiteit van Antwerpen. Eind 2014 ben ik mijn blog gestart, Seen by Joya om iedereen te inspireren met hoe de wereld eruit ziet door mijn ogen. Het delen van outfits, hotspots die ik zelf ontdek.. Hiermee hoop ik een doelgroep te bereiken die net als mij een passie heeft voor mode, food, kunst en reizen.”

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Streetstyle – travel – passion

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik besliste kort na mijn middelbare studies om een blog te beginnen waar ik mijn passie voor mode en reizen helemaal de vrije loop kon laten gaan en met anderen kon delen. Mijn doel is om mijn lezers te inspireren en wegwijs te maken in Belgische en buitenlandse steden.

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
De stad in gaan, nieuwe plekjes ontdekken, foto’s maken en het inspireren van mensen.

4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
Het leukste item waarover ik ooit heb geschreven is een lederen tas van een Spaans klein familiebedrijfje, die hun tassen zelf en handmade maken. Ook al leende ik deze tas gewoon uit en stuurde ik ze daarna terug, toch is dit echt één van mijn favoriete items waar ik ooit over blogde. Voor mij draait het heus niet om het krijgen van items, maar eerder over het delen van items die echt bij me passen.

image
image
image
image

5. Op welke post ben je het meest trots?
Goh moeilijk! Maar als ik echt moet kiezen, ga ik toch voor mijn “Mixed patterns in a citylook” blogpost, waar ik schreef over een cool merk en waarbij ik de locatie en foto’s echt super cool vond.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Ik denk het feit dat ik puur mijn eigen stijl naar voren breng en zeker nooit iets zal posten of schrijven over een merk of item waar ik niet de volle 100% achter sta. Staying true to myself 🙂

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Patricia Manfield, omdat ze een enorm unieke stijl heeft, super gepassioneerd is en me telkens verrast met haar posts op haar blog en sociale media.

8. Welke tip heb je voor andere bloggers?
Zoals ik hierboven al vermeldde: Bloggen over dingen die jou aanspreken en waar jij je goed bij voelt.

VOLG JOYA
Instagram | Facebook

image

EN

“My name is Joya and I’m an 19 year old student at the University of Antwerp. At the end of 2014, I started my blog, Seen by Joya, to show what the world looks like through my eyes and to inspire people by sharing outfits I love and their specifically related locations. Another matter of content are hotspots, all experienced by myself and shared because of their own unique character. That’s how I hope to reach a wide range of people who are interested in fashion, food&drinks, art and traveling. One of the most important goals for my blog and social media activity is to really connect with people and share experiences like friends do.”

INTERVIEW

1. Define your blog in three words.
Streetstyle – travel – passion

2. Why did you choose blogging?
After my high school I decide to start a blog where I can put all my passion for fashion and travelling in which I want to share. My goal is to inspire readers and let them meet with Belgium and other cities.

3. What do you like the most as a blogger?
Walking through the city, discover new spots, making pictures and inspire others.

4. What kind of cool stuff do you get through your blog?
I wrote about a handmade leather bag, which came from a small Spanish family business. I did borrow this bag and send it back after posting, but it was one of my special posts. I don’t care if I get free stuff or not, it’s about sharing items that fits me.

5. On what post are you the most proud of?
Hard question, but if I have to choose.. I choose “Mixed patterns in a citylook” where I wrote about a cool brand with lovely pictures at a great location.

6. What makes you unique?
I think the fact I only share what I like and the way I show my own style. Staying true to myself 🙂

7. Who are your rolmodels?
Patricia Manfield, because of her cool style and she always surprises me at her blog and social media.

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?
Like I said before : write about the things you like and do the things when you think it’s right.

FOLLOW JOYA
Instagram | Facebook

image
image

6 gedachtes over “Spotlight Saturday #26 | blogger Seen by Joya

Geef een reactie

