Spotlight Saturday #25 | blogger it’s a mom’s world

“Hi! Mijn naam is Silvanna en ik ben 30 jaar. Ik heb een grote voorliefde voor fotografie, interieur en fashion. Kidsfashion, -interior & -lifestyle, daar wil ik over schrijven op “It’s a MOM’s world!”.”

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Kidsfashion, inspiratie en fotografie.

2.Waarom heb je gekozen voor een blog?
Toen ik zwanger was werd er ineens een nieuwe hobby geboren; ik kon de hele dag wel op zoek naar leuke baby kleertjes en gadgets. Pinterest & Instagram zijn een grote inspiratiebron om ideeën op te doen maar waar haal ik al die spullen? Ik wilde graag geïnspireerd worden en ik wilde eigenlijk ook gelijk weten waar ik dan al die leuke dingen kan kopen; Zo is het idee ontstaan om te beginnen met “It’s a MOM’s world!”. Mijn eerste jaar, en dan vooral het eerste half jaar, als moeder is anders gelopen dan verwacht (zwaarder, véél zwaarder) tijd om te bloggen had ik eigenlijk niet. Nu de rust in huis is terug gekeerd wil ik weer verder. Mijn goede voornemen voor 2016 is dan ook meer fotograferen, schrijven en regelmatig een nieuwe post.

3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik vind het leuk om te fotograferen, schrijven en inspireren. Door te bloggen kan ik mijn foto’s met anderen delen en hopelijk lukt het om anderen zo te inspireren. Natuurlijk vind het zelf ook leuk om op deze manier up to date te blijven van de laatste trends op het gebied van interieur en fashion.


4. Wat is het meest toffe item dat je hebt gekregen door je blog?
It’s a MOM’s world! staat nog in de kinderschoenen en ik ben nog lang niet actief genoeg om dingen te mogen ontvangen. Ik ben al een paar jaar actief op Instagram maar de plaatjes van mijn poezen hebben sinds vorig jaar plaats gemaakt voor foto’s van mijn zoon. Via Instagram werd ik deze zomer benaderd door een super tof kledingmerk of ik (en\of eigenlijk Sidney) brand representative wilde worden. Dit seizoen (AW15) zijn er ook een aantal merken die ons hebben uitgekozen om hun merk te vertegenwoordigen. Dat ik dit mag doen vind ik wel echt super tof!

5. Op welke post ben je het meest trots?
Sidney’s eerste verjaardag was een echte mijlpaal inclusief alle chliche’s over dat de tijd zo snel gaat etc…. Daarom is de [ Birthday-prep ] post voor mij de meest bijzondere.

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Een beetje eigenheid is eigenlijk nog waar ik naar op zoek ben; wat gaat mij anders maken dan de rest…? Ik denk en hoop dat ik uniek ben door de foto’s die ik maak en gebruik.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Één van mijn voorbeelden is BLENDER magazine. BLENDER is een online magazine met een mix van fashion, interior & lifestyle. Vooral hun shoppingguide vind ik geniaal, hier heb ik echt veel gebruik van gemaakt toen ik geen idee had waar ik unieke kinderkleding kon shoppen. Ook Urban moms, een kids fashion- & lifestyleblog, vind ik erg inspirerende blog. En als laatst “Kindermodeblog”; een blog boordevol kinderkleding en inspiratie. Het overgrote deel van de blogs op Kindermodeblog is voorzien van uniek en eigen beeldmateriaal en dat is iets dat ik ook erg graag zou willen.

VOLG SILVANNA (&SIDNEY)
Instagram


image

Een gedachte over “Spotlight Saturday #25 | blogger it’s a mom’s world

Geef een reactie

