Throwback Thursday | the best posts of 2015

31 DECEMBER

2015 was het jaar van een tweetalige blog, een huis kopen, nieuwe trends, een 25-jarig jubileum van mijn ouders vieren in Londen, mijn eerste blog-verjaardag, zelf 25 kaarsjes uitblazen, een citytrip in Barcelona, giveaways organiseren, gratis trouwen met mijn grote liefde, leuke samenwerkingen, veel outfits, trouwe en nieuwe lezers, mijn papa die Abraham werd, interviews met inspirerende bloggers, editor worden bij iGlossy… En waarschijnlijk vergeet ik nog meer mooie momenten. Welke post jullie het leukst vonden?

THE BEST POSTS OF 2015

1. Throwback Thursday | Yes I did, getting married on Monday
Een dag die praktisch begon maar als een sprookje eindigde. Ik beschreef het allemaal in deze post en mijn bezoekersaantal die dag was ‘huge’.. 633!

2. Mondays Mood | 6 things you think about when you’re 25
‘Als je ouder bent, denk je er wel over na..’ AGREE! Ik blies 25 kaarsjes uit afgelopen zomer en ja, dan gaat het leven toch ineens best snel.

3. Thursdays Trend | style your sweatpants
We hebben genoeg trends mogen verwelkomen dit jaar, maar de sweatpants stylish combineren.. Dat was voor mij zelfs een drempel. Bij Open32 vond ik de sportieve, toch vrouwelijke variant en deelde mijn kijk op de sweatpants.

4. Mondays Mood | 4x why I love to work at a store
Deze post is ontstaan uit alle vooroordelen die veel mensen hebben op mensen die in een winkel werken. Ik ben er trots op en waarom vertel ik hier.

5. Spotlight Saturday #1 | blogger Mimimalistic
Zij en Stijl is, zoals jullie weten, een breed begrip en staat open voor nieuwe invloeden en inspiratie, ook van anderen. Mijn eerste interview met een blogger kwam voor jullie als een verassing maar met een hoop positieve reacties. Inmiddels ben ik bij #25!

6. Event | Blogger Media X Paul’s Boutique
Mijn eerste, echte, officiële event waar ik persoonlijk voor uitgenodigd was. Ik twijfelde om deze post te schrijven omdat het al ‘all over the internet’ stond, maar mijn ‘nogal duidelijke’ mening en ervaring waren interessant en leuk genoeg om te lezen.

7. FriYAY | preparing with Polette
Deze zonnebril kwam ‘right on time’ voor onze citytrip naar Barcelona begon. Ook jullie waren meteen enthousiast over Polette!

8. Mondays Mood | I’ve got something to tell
Een redelijk, recente post over een enorme verandering. Is het een baby, een vogel, een huisdier? Nee.. Ik zeg na 6,5jaar mijn vaste contract op voor een nieuw begin.

9. Wednesdays Wishlist | 10 new home items
Met alle voorbereidingen voor het nieuwe huis ben ik bijna meer op de hoogte van alle interieur-webshops dan de nieuwe collectie van ZARA. Just kidding.. Ik deelde 10 items die zeker terug moeten komen in ons nieuwe huis.

10. Citytrip Barcelona #1 | palmtrees & Candy Crush
Een kado van le boyfriend, alvast voor mijn verjaardag. Barcelona is een stad waar wij wel kunnen wonen, zo vertrouwd en mooi. Voor de tweede keer bezochten wij deze stad en gaf ik in 3 posts must-see-and-do-tips.

image

CONCLUSIE
Persoonlijke posts vinden jullie het leukst om te lezen, in het nieuwe jaar wil ik elke maandag een post inplannen. De woensdagen zijn voor ‘Wishlists’ en ‘What to Wear’-posts en de zaterdag blijft, zolang er inspirerende bloggers zijn, Spotlight Saturday.

Voor nu, bedankt! Heel erg bedankt. Voor jullie vertrouwen, enthousiasme, positiviteit en altijd lieve reacties. Ook jullie zijn een reden waarom ik gemotiveerd blijf om door te gaan met Zij en Stijl!

HAPPY NEW STYLISH YEAR!
image

Geef een reactie

