Spotlight Saturday #23 | blogger a taste of vintage

NL

Ik ben Marlijn en mijn blog heet A Taste Of Vintage. Hier deel ik artikelen over mode, vintage en eerlijke kleding. Ook post ik regelmatig een DIY en vertel ik hoe het er aan toe gaat op mijn studie aan het Amsterdam Fashion Institute.

INTERVIEW

1. Omschrijf je blog in 3 woorden.
Vintage, Eerlijk, Fashion.

2. Waarom heb je gekozen voor een blog?
Ik heb altijd al willen bloggen, en doordat ik twee jaar geleden door een operatie een tijd lang thuis op de bank zat besloot ik de stap te zetten en een blog te beginnen. Tot nu toe heb ik er nog nooit spijt gehad, maar staat het af en toe wel op een lager pitje door de drukte op mijn school.

3. Welke toffe dingen heb je al gedaan als blogger?
Ik heb nog niet héél veel dingen gedaan door mijn blog, maar ik vind het wel heel leuk dat ik uitgenodigd wordt voor evenementen en dat ik artikelen heb ontvangen van o.a. Polette en Sacha.

4. Wat is het leukste item dat je hebt gekregen door je blog?
Het leukste item is mijn favoriete bril van Polette die ik bijna altijd draag!


5. Op welke post ben je het meest trots?
Een van mijn eerste posts op mijn blog ging over vintage winkels in Utrecht. Deze is inmiddels ontzettend vaak bekeken en daar ben ik best heel trots op!

6. Wat maakt jou uniek als blogger?
Ik blog omdat ik het ontzettend leuk vind en probeer mijn kledingkast zo ‘eerlijk’ mogelijk te maken. Deze vintage, fair-trade en niet fair-trade kleding combineer ik tot een eigen stijl. Dit maakt mij denk ik uniek.

7. Wie zijn jou voorbeelden?
Ik vind het altijd lastig om voorbeelden te noemen, omdat ik uit bijna iedere blog wel inspiratie kan halen. Wel vind ik dat ‘De Groene Meisjes’ het ontzettend goed doen, dus die kan ik wel als voorbeeld bestempelen.

8. Welke tip kan elke beginnende blogger gebruiken?
Misschien een beetje cliché, maar blog alleen over dingen die jij écht leuk vind. Zo blijf je dicht bij jezelf en kan je je bezoekers makkelijke overtuigen en je blog goed overbrengen.

VOLG MARLIJN
Instagram | Facebook

EN

I’m Marlijn, the owner of A Taste Of Vintage. The place I share articles about fashion, vintage and fair-trade clothing. I also share some DIY-tips and tell about my experience from school, the Amsterdam Fashion Institute.

INTERVIEW

1. Define your blog in three words.
Vintage, Fair, Fashion.

2. Why did you choose blogging?
I’ve always think about starting a blog and two years ago I took the step when I was at home for while after an operation. I never regret, but sometimes I don’t have the time because of school.

3. What is the coolest thing you’ve done as a blogger?
I didn’t do that much, but I like to be invited by events and getting items from Polette and Sacha.

4. What kind of cool stuff do you get through your blog?
The coolest thing is my glasses from Polette which I wear almost every day!

5. On what post are you the most proud of?
One of my first posts was about vintage shops at Utrecht. There are many people who did read and still read this post, I’m really proud of it!

6. What makes you unique?
I blog because I like it so much and try to make my closet so fair as possible. I combine vintage, fairtrade and no-fairtrade clothing, create my own style with it and that makes me unique.

7. Who are your rolmodels?
Every blog has his own inspiration, so it’s hard for me to appoint one name. I think the “De Groene Meisjes” are doing very well, so they are kind of rolmodels.

8. Which suggestion do you have for each starting blogger?
Like everyone says.. Only write about the things you like. It’s the right way to stay close to yourself, convince your readers and present your blog

FOLLOW MARLIJN
Instagram | Facebook


image

Een gedachte over “Spotlight Saturday #23 | blogger a taste of vintage

Geef een reactie

