Try on Thursday | 4x matching scarfs and headwear

NL

Remember de post met mijn favoriete jassen? Behalve mijn grote bontjas van Costes, kies ik snel voor safe. Uni kleur, rechte, lange modellen met vrouwelijke details. Verder dan de kleuren grijs, zwart en donkerblauw komt mijn jassen-collectie niet en daar zal ook geen (voorlopig niet) verandering in komen. Om een saaie, veilige collectie kleur te geven kan je dat oplossen met winteraccessoires. It’s getting colder.. Je kunt niet meer zonder, die sjaal moet om!

Misschien herken je de volgende tik wel.. Bij mijn sjaal moet al-tijd een matching muts of hoed. De kleur moet op de één of andere manier terugkomen, anders draag ik het niet. Te perfectionistisch of..? Ik zeg maar zo : wat je aan de buitenkant ziet, verwacht je ook aan de binnenkant. Het is vast geen kloppend spreekwoord, maar ik bedoel als de jas (buitenkant) perfect matcht met accessoires dan weet je dat de outfit (binnenkant) ook klopt.

Anyway.. Ik ging opzoek naar de 4 leukste, vooral kleurrijke sets!

#1. FROZEN FEMININE
Ik hoor je denken.. Je zei toch kleurrijk? Maar een back-up, veilig plan in de zin van all time favourite is altijd handig.
image

#2. BURGUNDY BLUE
Deze kleurencombinatie is perfect bij een donkerblauwe jas. De ruit is een trend en in combinatie met een bolhoedje of bontmutsje geef je de look een funny touch.
image

#3. CHRISTMAS COLORS
Als je aan de winter denkt, denk je aan kerst.. Een gezellige tijd met bijpassende kleuren die je goed kan combineren met een zwarte jas.
image

#4. AWESOME AZTEC
Een print die je vooral afgelopen zomer zag, maar in winterkleuren ook tof is. Vooral dat mos-groen is een kleur die veel mensen kunnen dragen.
image

Welk setje is jou favoriet?
Vergeten jullie de giveaway niet op mijn Facebook-pagina? Het lijkt me leuk om deze voor kerst te kunnen verloten. Nog maar 26likes!

EN

Remember my post where I show you my favourite coats? Apart from my big fake fur coat from Costes, I usually choose safe coats. One color, long, straight fit with feminine details. My coat-collection is about navy blue, grey and black and I guess that will never change. To give a boring, safe collection some color you can solve it with winteraccessoiries. It’s getting colder.. You can’t go out without.. You have to wear the scarf.

Maybe you’ll recognize this.. I always need a matching hat or beanie next to my scarf. I have to see the color twice in the total look, otherwise I don’t wear it. Am I such an perfectionist or..? Just saying : what you see on the outside you expect also on the inside. I’m sure this isn’t a right proverb, but what I mean.. If the coat (outside) match with the acessoiries, you know the outfit (inside) is cool too.

Anyway.. I’ve found the 4 cutest, especially colourful sets! 

 

7 gedachten over “Try on Thursday | 4x matching scarfs and headwear

Geef een reactie

