Tuesdays Trend | my own little jewels

NL

Afgelopen zaterdag hebben jullie Gwenda van Little jewels ontmoet in mijn Spotlight Saturday #22. In case you’ve missed this.. Gwenda is pas afgestudeerd als architect, maar haar passie voor het ontwerpen en maken van haar eigen sieraden was groter en daar heeft ze dus ook voor gekozen. Een grote stap die ik alleen maar kan waarderen.. Je leeft tenslotte maar één keer en waarom zou je dan niet doen wat je leuk vind? Denken jullie er eigenlijk wel eens aan om een eigen webshop of winkel te starten?

Uit de cijfers van zaterdag blijkt dat jullie de webshop goed bezocht hebben, dus zeg eens eerlijk.. Ben je verliefd? Staan de sieraden al op je wishlist voor kerst? Ik ken de webshop sindskort en mocht mijn eigen Little jewels uitzoeken om het merk te leren kennen. Wat ik fijn vind aan haar sieraden is de structuur, waardoor ze makkelijk te combineren zijn met meerdere items. Zo combineerde ik de coin-ketting met de star-ketting van Club Manhattan. Laagjes creëren, en niet alleen met je kleding, is voor dit najaar zeker een YES. Haar kenmerk vind je terug in de kralen en vormen, zo geef ik met de armband een beetje kleur aan mijn pols, naast mijn all time favourite Buddha’s.


Je kunt zelf kiezen voor goud of zilver en ja, dan kies ik al snel zilver. Telkens als ik de H&M inloop voor een paar simpele sieraden, word ik teleurgesteld door een wand vol met goud (wat ook weer snel verkleurt.. ik spreek uit ervaring!). Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar zonder succes, het past niet bij me.

Wat zijn jou favoriete Little jewels?

EN

Last Saturday, you had the chance to meet Gwenda from Little jewels in my Spotlight Saturday #22. In case you’ve missed this.. Gwenda is just graduaded as architect, but her passion for design and making her own jewellery was bigger so she did. I only can appreciate big steps like these.. You only live once (YOLO✌), so why you wouldn’t do the things you love to do? Do you sometimes think of starting your own webshop or shop?

The figures of saturday showed that you found this webshop very well, so be honest.. Did you fell in love? Are the jewels already on your wishlist for Christmas? I know this webshop for a week now and I had the chance to pick my own Little jewels to get to know this brand. What I really like is the structure of these jewels, so you can combine them with more items. So I decide to style the coin-necklace with the star-necklace from Club Manhattan. Creating layers, and not only with your clothes, is a trend this season. You find her signature in the beads and designs, so my pulse is a little bit more colourful by combine this bracelet with my all time favourite Buddha’s. You can choose between gold or silver and my choice is very clear, silver it is. When I walk through H&M, looking for some basic jewellery, I get disappointed by the wall of gold (which doesn’t keep his color at all..). I did try gold jewellery a couple of times, but it’s not me.

What are your favourite Little jewels?
image

12 gedachten over “Tuesdays Trend | my own little jewels

Geef een reactie

